loading
در حال بررسی درخواست شما
زلاتان، لیونبرگ و منچستر سیتی
زلاتان، لیونبرگ و منچستر سیتی

زلاتان، لیونبرگ و منچستر سیتی

 
در مورد اینکه پیش‌فصل تاکنون چطور پیش رفته است...
 
در درجه اول پس از یورو شروع آهسته‌ای داشتیم چون به بازیکنان حاضر در آن بازی‌ها استراحت دادم. از طرفی منچستر سیتی یک یا دو بازی کمتر انجام داده است چون یکی از بازی‌های آنها لغو شد. البته فکر نمی‌کنم این موضوع تاثیر زیادی داشته باشد چون بیشتر طول مدت آماده‌سازی است که اهمیت دارد تا تعداد بازی‌هایی که انجام می‌دهید. اینگونه بازی‌ها - مثل بازی شب گذشته - 80% سطح فیزیکی لیگ برتر هستند و شما می‌توانید همین درصد را در تمرینات هم داشته باشید.
 
در مورد کمک کردن پپ گوآردیولا به سیتی در برابر تیم‌های بزرگ...
 
وقتی آنها پپ گوآردیولا را به خدمت می‌گیرند یعنی اینکه از این مشکل آگاه هستند. فکر می‌کنم سیتی فصل گذشته برای من غافلگیر کننده بود چون با وجود اینکه همه می‌دانستند پیگرینی از سیتی جدا می‌شود ولی فصل سختی را برای ما رقم زدند. من احترام زیادی برای پیگرینی قائل هستم - او عملکردی عالی داشت. البته داستان فصل گذشته متفاوت بود چون همه می‌دانستند او از باشگاه خواهد رفت.
 
در مورد بازی کردن زلاتان ابراهیموویچ در لیگ برتر...
 
صادقانه بگویم نمی‌دانم که او چطور با شرایط کنار خواهد آمد. مشخصه‌های او کلاس، استعداد و میل به موفقیت اوست. چیزی که در برابر او قرار دادر این است که دیگر جوان نیست و شما به همین خاطر هر بازی قضاوت خواهید شد. با توجه به چیزی که من از او در فصل گذشته دیدم، کامل‌ترین فصل او از نظر بازیکن فردی و بازیکن تیمی بود. او فصل گذشته به بازیکن تیمی خیلی خوبی تبدیل شد. از نظر ذهنی هم او چیزهایی را به یونایتد اضافه خواهد کرد. او یک برنده است و کاریزما دارد و به یونایتد استحکام و کیفیت فردی خودش را خواهد داد.
 
در مورد مربیگری فردی لیونبرگ در آرسنال...
 
او در تور آمریکا با ما بود و امیدوارم فردی در این کار بماند. او به خوبی با تیم زیر 15 ساله‌ها کار می‌کند - من ابتدا او را در این پست قرار دادم تا یک شانس به او داده باشم و ببینم که آیا این کار را دوست دارد یا نه. به نظر می‌رسد از آن لذت می‌برد و مطمئنم پیشرفت خواهد کرد و شاید روزی تیم اصلی را تمرین داد.
 
در مورد اینکه آیا او می‌تواند در لیگ برتر مربیگری کند...
 
چراکه نه؟ من فهمیدم که ما در سوئد بسیار مشهور هستیم که یکی از دلایل آن فردی بوده است چون او خیلی خوب باعث گسترش هواداران ما در سوئد شد (و پشتیبانی لازم برای مربیگری در لیگ برتر را دارد).
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۵/۱۶
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۳,۹۲۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰