loading
در حال بررسی درخواست شما
زلالم می تواند به بازی طراوت بدهد
زلالم می تواند به بازی طراوت بدهد

زلالم می تواند به بازی طراوت بدهد

این بازیکن 17 ساله از ژانویه 2013 که به آرسنال پیوسته، نگاه ها را معطوف خود ساخته است. او در تور آسیای تابستان گذشته دو پاس گل استثنایی فراهم کرد و در ژانویه تبدیل به اولین بازیکنی شد که برای تیم اول آرسنال بازی کرده است در حالیکه پس از مربی گری ونگر در آرسنال، متولد شده است.

تیری آنری پیش از بازی دوستانه ردبولز و آرسنال زلالم را ستود، و ونگر نیز از این بازیکن نوجوان انتظارات بالایی دارد، اما می داند که استعداد تنها شرط نیست.

ونگر گفت: " صادقانه فکر می کنم گدیون استعداد اینکه تبدیل به بازیکن بزرگی بشود را دارا است، اما این در دو یا سه سال آینده مشخص می شود زیرا او باید نشان دهد که سطح ذهنی مورد نیاز برای تبدیل به بازیکن تراز بالا را دارد.
او بازیکن خلاقی است و می تواند به بازی طراوت بدهد، و نیز با دید خوبش می تواند پاس های شگرف بدهد. اگر او فیزیک خود را بهتر کند و کیفیتش را نگه دارد، می تواند بازیکن بسیار مهمی بشود. بیایید امیدوار باشیم که او این کار را می کند.
اعتقاد دارم او بسیار جوان است ،استعداد آینده داری که اینجا ( ایالات متحده) آموزش داده شد. امروز برای او بسیار زود است که برای ما بازی کند اما می توانم بگویم در سال آینده او را بیشتر خواهیم شناخت. شاید اگرهمه چیز خوب پیش برود، در 6 ماه آینده.
در حال حاضر او آماده نیست که در لیگ جزیره شروع کند، اما با ما است و به همراه ما زیاد تمرین می کند و انتظارات زیادی از او داریم. او شنبه بازی خواهد کرد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۵/۴
به قلم Ali Jannati
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۰۶۵ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰