loading
در حال بررسی درخواست شما
شانس هایی داشتيم تا برنده بازی شويم
شانس هایی داشتيم تا برنده بازی شويم

شانس هایی داشتيم تا برنده بازی شويم



در مورد نتيجه بازی....

ما احساس می كنيم كه دو امتياز را خودمان هدر داديم زيرا فرصت های خوبی داشتيم تا بازی را برنده شويم. اما ما بازی معقولانه ای را در مقابل حريفی سرسخت انجام داديم. حريفی كه توپ را به شما می دهد ، به سختی شما را يارگيری می كند و منتظر می ماند تا شانس هایی نصيبش شود. ما هر ريسكی‌ كه بايد را انجام داديم و البته كمی هم بدشانس بوديم زيرا توپ هایی را به ديرك دروازه زديم و فرصت های بسيار خوبی را از دست داديم. در پايان يك قمار انجام داديم و با چهار مهاجم بازی كرديم و نزديك بود كه در پنج دقيقه آخر بازی با موقعيتی كه بولتون داشت به دردسر بيافتيم.

اما من نمی توانم تلاش ، تعهد و ميلی را كه برای بردن نشان داديم را ناديده بگيرم. از جنبه مثبت قضيه ، ما شكست نخورديم و گلی را نيز دريافت نكرديم. اما ما افسوس می خوريم زيرا از فرصت هایی كه امشب داشتيم استفاده نكرديم.


در مورد از دست دادن موقعيت ها در اوايل بازی....

البته. شما همچنين می توانيد اين نكته را هم در نظر بگيريد كه ما يك روز از بولتون كمتر فرصت ريكاوری داشتيم و در نيمه دوم بازی مقابل آستون ويلا توان زيادی را صرف كرده بوديم تا بازی را برگردانيم و پيروز شويم. ما بازيكنانی داشتيم كه برای به پايان رساندن بازی پاهای ‌خسته ای ‌داشتند.


در مورد اينكه از چهار بازی اخير يك امتياز كسب كرده ايد....

ما در هر بازی تمام توان خود را خواهيم گذاشت و اين كاری بود كه امشب نيز انجام داديم. روزنامه نگاران هميشه در حال حرف زدن در اين رابطه هستند. اگر شما از اين بابت احساس نگرانی می كنيد ، بايد بگويم كه اين فقط به خود هر بازی مربوط می‌ شود و ما فقط حالا بازی كرديم. شما نبايد برويد و بعد از يك بازی فكر كنيد كه اين سخت ترين دوران تيم است.

ما حتی دوره های سخت تری داشته ايم. زمانی كه ليگ را فتح كرديم اما بعد شش بازی را بدون حتی يك برد پشت سر گذاشتيم. اين بخشی از فوتبال است. اگر شما مثل ما سه بازی را پشت سر هم ببازيد و بعد بازی چهارم را نبازيد ، آن خيلی هم بد نيست.


در مورد مصدوميت جك ويلشر....

واقعا نمی دانم. ما امروز يك بيانيه نوشتيم و آن را نيز منتشر كرديم. من نمی توانم همواره در حال حرف زدن در اين رابطه باشم. چيزی بيشتر از شما نمی دانم.


در مورد اينكه اين مساله تا چه اندازه نا اميد كننده است....

شما می خواهيد بهترين بازيكنانتان را در ماه فوريه در اختيار داشته باشيد ، ماهی كه در آن بايد به ليگ قهرمانان برويد و در جام حذفی نيز بازی كنيد. شما می خواهيد كه به جمع چهار تيم برتر باز گرديد بنابراين می خواهيد كه بهترين بازيكنانتان را در اختيار داشته باشيد. پس واضح است كه اين مساله نا اميد كننده است.


در مورد اطمينان داشتن از تمام كردن كار در جمع چهار تيم برتر....

هنوز راه زيادی تا پايان مانده و من مطمئن هستم كه ما می‌توانيم به جمع چهار تيم برتر بازگرديم. ما دوره ی سختی را پشت سر گذاشته ايم چرا كه سه شكست پياپی در ليگ داشتيم ، هرچند كه می‌توانستيم برنده آن ها باشيم.


در مورد اطمينانی كه سابقه شما در انجام اين كار می دهد....

من اعتقاد دارم بايد بازی به بازی پيش برويم. اكنون برای ما هر بازی در ليگ حكم يك فينال را دارد. ما داريم وارد مرحله ای می‌شويم كه در ليگ ، جام حذفی و ليگ قهرمانان اروپا بازی می كنيم و آن دشوار خواهد بود كه ميان آنها يك توازن ايجاد كنيم. بسيار مهم است كه مصدوم بيشتری نداديم. ما سانيا و آرتتا را داريم كه بازگشته اند و گيبس نيز فاصله زيادی تا بازگشت ندارد. بنابراين فكر می كنم كه می‌توانيم با اين شرايط كنار بياييم.


در مورد اينكه كمبود چه چيزی را احساس می‌كنيد....

من فكر می كنم چيزی را كه در حال حاضر و در بازی امشب فاقد آن هستيم ، استفاده بردن از فرصت های زود هنگاممان در بازی است. اين مساله می توانست كل بازی را تغيير دهد زيرا آنها مجبور می شدند از لاك خود بيرون بيايند. آنها بسيار خوب دفاع كردند و اين كار را تا زمانی كه ما گلی نمی زديم انجام می دادند. آنها در وضعيتی قرار نگرفتند كه مجبور به تغيير تاكتيك شوند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۹۶۸ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 1
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
بورنموث
بورنموث
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰