loading
در حال بررسی درخواست شما
شکست ، دفاع و کارت قرمز
شکست ، دفاع و کارت قرمز

شکست ، دفاع و کارت قرمز



در مورد شکست...

استوک خوب شروع کرد و ما در چالش های دفاعی قاطعیت لازم را نداشتیم. به آنها یک برتری زودهنگام دادیم و پس از آن آنها انرژی زیادی در بازی مصرف کردند. در نیمه دوم فرصت های خوبی داشتیم تا نتیجه را برگردانیم و نتوانستیم این کار را بکنیم. در مجموع مانند همه بازی های اخیرمان انرژی زیادی در این بازی صرف کردیم و متاسفانه شروع بازی را از دست دادیم. در عقب زمین کند بودیم و وقتی شروع به واکنش نشان دادن کردیم دیگر خیلی دیر شده بود.

در مورد این که چرا خیلی کند بازی را آغاز کردید...

آنها قدرتمندانه شروع کردند، باید به این خاطر به آنها اعتبار بدهیم. کمی در عقب زمین بی تجربه بودیم و نمی توانستیم به کوشلنی یا مونرئال بازی بدهیم و همچنین دبوشی را هم در اختیار نداشتیم. در مجموع شاید برای مقابله با حملات آنها کمی نازک و شکننده بودیم.

در مورد به دست نیاوردن چهارمین کلین شیت متوالی...

این نشان می دهد در هر بازی باید از دقیقه اول متعهد و متمرکز باشید. کمی بدشانس بودیم زیرا گل سوم خطا روی کرنر بود. با این حال، ما امروز به اندازه کافی در کارهای دفاعی خوب نبودیم.

در مورد کارت قرمز ...

تصمیم بدی بود .اگر امروز چمبرز باید اخراج می شد ، می توانم با شما بازی را ببینم . به شما می توانم 5 بازیکن دیگر را نشان دهم که باید اخراج میشدند .

در مورد اینکه آیا از او یک مثالی از بی عدالتی به نمایش گذاشت ...

نمی دانم .نمیخواهم در مورد تصمیمات داور نظر زیادی دهم .بازی را بارها و بارها نگاه کنید و ببنید چه اتفاقاتی در جریان بازی رخ داده است .من فکر نمیکنم چمبرز در قیاس با افرادی که بازو ها و ارنج های خود را به صورت دیگران می کوبند استحقاق اخراج شدن را داشته باشد

در مورد اینکه آیا او از شکست چلسی تسلی می یابد ...


نه . هیچ ارتباطی به هم ندارند .چلسی ، چلسی است و آرسنال ، آرسنال .آنچه میخواستیم این بود که در بازی خود پیروز شویم .شما نباید ببینید دیگران چه می کنند .

در مورد دنی ولبک ...

دنی زیاد بازی کرده است ، او کمی از جانب کشاله ی ران دچار مشکل است .او می توانست بازی کند من کمی در ترکیب تیم چرخش ایجاد کردم چون می خواستم کمی به او استراحت دهم و شواهد نشان داد که حالش خوب است . متاسفانه در بین دو نیمه باید واکنش نشان می دادم ما در هر بازی سه یا چهار مهاجم داریم ولی همه ی آنها قادر به بازی نیستند .زمانی که اکسیس در هر بازی حضور داشته است ،در هر بازی نیز توان زیادی به خرج می دهد.در برخی از مراحل شما باید به بازیکنان استراحت دهید .

در مورد این که آیا در بازی با گالاتسرای به الکسیس استراحت خواهید داد...

بله.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۹/۱۵
به قلم Vishka
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۵۳۷ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 1
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
آرسنال - پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰