loading
در حال بررسی درخواست شما
شکست، اوسپینا و کوشلنی
شکست، اوسپینا و کوشلنی

شکست، اوسپینا و کوشلنی

در مورد این که آیا بدترین شب شما در اروپا بود...

در یک فینال اروپایی روی نیمکت بنشینید و پس از آن سوال شما را پاسخ می دهم.

در مورد این که آیا انتظار داشتید بازی اینطور پیش برود...

برخی جنبه های بازی ما کاملا خوب بودند اما فکر می کنم ما فاقد تمرکز دفاعی بودیم و مقابل المپیاکوسی بازی کردیم که خیلی خوب دفاع کرد. باور درم کمی هم بد شانس بودیم چون آنها چهار شوت داشتند و 3 گل زدند و چنین چیزی در 1 بازی ار هر 100 بازی لیگ قهرمانان رخ می دهد. نقطه عطف نتیجه 2-2 بود، بعد از این که با سختی به آن رسیدیم [بلافاصله] یک گل به آنها تقدیم کردیم و این نقطه عطف بازی بود. تلاش زیادی کردیم و 65 مالکیت توپ را داشتیم. احساس می کنیم مقصریم چون گل های ساده ای به آنها تقدیم کردیم.

در مورد تصمیم [بازی دادن به] اوسپینا...

مسئله ساده ای است. داوید اوسپینا فصل قبل 19 بازی کرد و 14 بار کلین شیت کرد و هفته قبل عملکرد شگفت انگیزی داشت. هیچ دروازه بانی عاری از اشتباه نیست و این می توانست برای پیتر چک هم اتفاق بیفتد.

در مورد این که آیا چک آماده بود...

قبل از بازی با لستر یک علامت خطر جزئی نشان داد و نمی خواستم در موردش قمار کنم اما این دلیل باخت ما نیست.

در مورد این که هواداران از بازی نکردن چک دلسرد خواهند شد...

من تصمیم ها و انتخاب های مربوط به تیم را انجام می دهم و مسئلیت آن متوجه من است. خیلی چیزها می دانم که شما نمی دانید و از آن چشم پوشی می کنید. نمی توانید بر اساس نظرسنجی تیم خود را بچینید و قبل بازی نظر همه را جویا شوید.

در مورد وضعیت آرسنال در گروه...

این باخت ما را در جایگاه بدی قرار می‌دهد ولی هنوز شانس داریم. باید بدانیم که می‌توانیم دینامو زاگرب و المپیاکوس را شکست بدهیم و در بازی بعدی خارج از خانه مقابل بایرن لازم است که نتیجه‌ای بگیریم.

در مورد مصدومیت کوشلنی...

همسترینگ است. به همین خاطر است که ترکیب تیم را می‌چرخانم چون بازی‌های زیادی داریم. تیم‌های دیگر هم همین کار را می‌کنند. وقتی به نیمکت تیم‌ها در اروپا نگاه کنید متوجه می‌شوید که آنها هم ترکیب تیم را می‌چرخانند. نمی‌توانید بدون چرخش ترکیب هر سه روز یکبار بازی کنید. این یک واقعیت است و باید این را بپذیرید.

در مورد حال تیم پس از بازی در رختکن...

پیش از این بازی، 4 بازی خارج از خانه را سپری کردیم. با دینامو، چلسی، تاتنهام و لستر. امشب نخستین بازی خانگی ما بود. ناامید هستیم. متعجب شدید؟ یک ناامیدی کافی است.

در مورد اینکه اشکال کار کجا بود...

با سانتی کازورلا، مسوت اوزیل و فرانسیس کوکلن در هافبک بازی کردیم. آنها برای 6 ماه است که کنار یکدیگر بازی می‌کنند. در راست الکس اوکسلید چمبرلین و در چپ الکسیس را داشتیم و در جلوی زمین تئو ولکات را. این همان تیمی است که همیشه بازی می‌کند. چمبرلین، کازورلا و رمزی به تناوب کنار هم بازی کرده‌اند. باز بودیم چون حمله کردیم و جلو رفتیم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۷/۸
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۳,۲۳۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰