loading
در حال بررسی درخواست شما
شکست، سوانزی و فابیانسکی
شکست، سوانزی و فابیانسکی

شکست، سوانزی و فابیانسکی

در مورد شکست...

مقابل تیمی بدشانس بودیم که بنظرم نخواست بازی کامل خود را به نمایش بگذارد و تنها دفاع کرد. مساله صبور بودن ما بود و این که اگر نتوانیم ببریم حداقل نبازیم. به طور کلی از کیفیتی که در نیمه دوم نشان دادیم دلگرم شدم اما نتیجه ای در بر نداشت. وقتی نمی توانی یک بازی را ببری نباید آن را ببازی. می دانستیم که دقیقا چه اتفاقی ممکن است بیفتد. این حتی یک ضدحمله هم نبود. می دانستیم که قادر به زدن چه نوع گل هایی هستند، توپ های بلندی که مونترو بفرستد و ما در پریدن و گرفتن آن کم بیاوریم. در بقیه بازی هم در زدن ضربات نهایی عجله کردیم چون در نیمه دوم فرصت های گل زنی زیادی داشتیم. مساله به ثمر رساندن یک گل بود.

در مورد این که آیا اسپینا می توانست مانع ورود توپ به دروازه شود...

نمی دانم باید دوباره ببینم. آیا مدافع نپرید یا او می توانست بیرون بیاید؟ می دانیم که این دست ارسال ها را می توان به راحتی دفاع کرد.

در مورد این که بازی مقابل منچستر یونایتد اکنون حیاتی شده است...

ما هنوز یک بازی کمتر داریم. چیزی که حیاتی است واکنش نشان دادن در روز یک شنبه است و این که اتفاق امروز یک تصادف بود. این مهم ترین چیز است. 

در مورد لوکاژ فابیانسکی...

امشب خوب کار کرد. البته معتقدم در بعضی موارد کار را بسیار برای او آسان کردیم.

در مورد از دست دادن فرصت ها...

تا همین چند وقت پیش گل های زیادی می زدیم. در دو بازی خانگی گذشته گل نزدیم، در حالی که دقایق زیادی توپ را در اختیار داشتیم و با دقت بالایی در اطراف محوطه جریمه بازی می کردیم و این گیچ کننده است. آن ها خوب دفاع کردند. تنها آمده بودند که با 4 مدافع و 6 هافبک دفاع کنند و این کار را کردند. همینطور است. اگر ببرید مردم می گویند فوق العاده ای اما اگر ببازید به شما خواهند گفت :"چرا بازی نکردید؟" آن ها بردند بنابراین فوق العاده اند.

در مورد این که بازیکنان اضطراب داشتند...

باور دارم باید در زمین با ان کنار بیایید و انجا بازیکنان نباید از اضطراب جمعیت تاثیر بپذیرند. می توان مدرک کنم تماشاگران مضطرب بودند ولی در زمین وقتی بازیکنان صاحب توپ هستند این مسئله نباید با ضربات آخرشان تداخل پیدا کند.

در مورد اهمیت تمام کردن کار بین 3 تیم برتر...

بسیار مهم است.

در مورد تقویت بازیکنان در آستانه فینال جام حذفی...

بازیکنان می خواهند در فینال بازی کنند. انها بسیار مایوس هستند چون می خواستند بازی را ببرند و و در کل باور دارم تلاششان را انجام دادند و میل به پیروزی را داشتند. در نهایت از نظر تمرکز دچار لغزش شدیم و همین ما را گرفتار کرد.

در مورد عدم ثبات بازیکنان آرسنال در محوطه جریمه حریف...

به شما گفتم، در زدن ضربات آخر عجله کردیم. شاید در بعضی صحنه ها مشتاق بودیم گل را به تنهایی بزنیم تا این که پاس بدهیم. گاهی باید با قدرت بیشتری کار می کردیم و در نهایت باید به آنها اعتبار بدهیم - خوب دفاع کردند.

در مورد سبک سوانزی...

ببینید نمی توانم بگویم آنها امشب فوتبال چندان زیادی ارائه کردند. نمی دانم امشب چند پاس دادند ، آمار را ندیده ام. به اینجا امدند تا دفاع کنند و بازی نکردند ما نتوانستیم از این مسئله نفع ببریم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۲/۲۲
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۳,۱۰۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰