loading
در حال بررسی درخواست شما
شکست، ژیرو، زاگرب
شکست، ژیرو، زاگرب

شکست، ژیرو، زاگرب

آرسن ونگر پس از شکست 2 بر 1 مقابل دیناموزاگرب پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.


در مورد نتیجه ...

سخت است به این خاطر که توپ های زیادی داشتیم و موقعیت های زودهنگامی را ایجاد کردیم. امشب کمی بدشانس بودیم. اعتقاد دارم که گل اول بازی آفساید بود و سپس اخراج بازیکن ما بسیار سختگیرانه بود. باید به خودمان نگاه کنیم زیرا گل دوم، بازی ما را از بین برد. ما به اندازه کافی خوب هستیم که روی این چنین کرنری خوب دفاع کنیم. به جز آن زمانی که 10 بازیکن مقابل 11 بازیکن کار کردیم، توپ های زیادی را در اختیار داشتیم. آنها متعهد بودند، خوب دفاع کردند و گاهی احساس کردم که بدون آنکه توسط داور مجازات شوند مانع بازی کردن ما شدند، به خصوص روی ضد حملات جایی که باید با 10 بازیکن در یک نیمه زمین مقابل 11 بازیکن کار می کردیم. در بهترین فرم خود نبودیم ولی داور بازی هم امشب در فرم ایده آلش نبود. 

در مورد اخراج ژیرو ...
کارت زرد اول تقصیر ژیرو بود زیرا اعتراض کرد، حتی اگر خطایی انجام نداده بود. نباید به داور اعراض می کرد. در مورد کارت زرد دوم کاملا بعید بود که او بازیکن حریف را لمس کرده باشد. رفتار داور را درک نکردم. 

در مورد اینکه ژیرو باید بیشتر احتیاط میکرد ...
فکر نمی کنم بازیکن حریف را دیده باشد. کاملا اتفاقی بود. این اتفاق رخ می دهد و فکر می کنم در آن لحظه کارت زرد دوم نداشت. برای دریافت کارت زرد باید خطای از روی عمد انجام دهید و آن عمدی نبود. اگر مبنا این باشد، داور امشب باید چندین کارت زرد دیگر نشان می داد. 

در مورد لیگ قهرمانان اروپا...
روی کاغذ اگر بتوانیم عملکردهایی که می خواهیم در خانه نمایش دهیم ، می توانیم بدون هیچ مشکلی صعود کنیم. ما امسال در ابتدای تمامی رقابت ها مشکل داشتیم. شروع آرامی در لیگ برتر داشتیم و اکنون در لیگ قهرمانان هم همین است. اطمینان دارم که می توانیم در پنج بازی بعدی اوضاع را درست کنیم. 

در مورد شکست سه تیم انگلیسی...
بسیار زود است که نتیجه گیری کنید. دیدار اول است. اجازه دهید ببینیم بعد از انجام 6 بازی در چه جایگاهی قرار می گیریم. بسیار زود است که به هر نوع نتیجه گیری کنید. امشب یک رخداد خاص بود.موقعیت های زیادی داشتیم، دینامو زاگرب هر آنچه در توان داشت ارائه کرد و زمانی که 2 - 0 عقب افتادیم بازی کردن با 10 بازیکن بسیار سخت بود. اجازه دهید ببینیم بعد از انجام 6 بازی در چه جایگاهی قرار می گیریم. پس از آن می توانیم نتیجه گیری کنیم. 

در مورد ایجاد تغییرات در تیم...

شما می دانید، زمانی که در یک بازی برنده نمی شوید باید به خودتان نگاه کنید و فکر کنید "درست عمل نکردم" من باور ندارم که بازیکنانی که به زمین رفتند عملکرد بدی داشتند. تنها درست جواب نداد. می دانیم که باید بار دیگر این کار را انجام دهیم. شاید کمی بدشانس بودیم و شاید در برخی مراحل فاقد همبستگی لازم بودیم. من باید آن را بررسی کنم. سخت است که درست بعد از بازی جواب قاطعی به شما بدهم. 


در مورد دایوید اوسپینا...

اوسپینا دروازه بان بسیار خوبی است و امشب بار دیگر آن را نشان داد. چک یک فصل را به طور کامل بازی نکرد به این علت سعی می کنم از نظر ذهنی به او استراحت دهم زیرا برای یک دروازه بان، کار درست به مانند دیگر بازیکنان است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۶/۲۶
به قلم Vishka
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۵۵۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰