loading
در حال بررسی درخواست شما
صحبت های ونگر در مورد رسیدن به فینال جام حذفی
صحبت های ونگر در مورد رسیدن به فینال جام حذفی

صحبت های ونگر در مورد رسیدن به فینال جام حذفی

 

آرسن ونگر پس از پیروزی مقابل ردینگ و صعود به فینال جام حذفی پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود ...

در مورد پیروزی...

مقابل تیمی آماده، سازماندهی شده و از نظر فیزیکی قدرتمند، بازی سختی بود. آنها متعهدانه بازی می کردند که با ویگان فصل گذشته مقابل ما قابل قیاس بودند. امسال کمی پیشرفت کرده ایم چون فصل گذشته کار به ضربات پنالتی کشید ولی این بار در 120 دقیقه کار تمام شد. مالکیت زیادی داشتیم. فکر می کنم 23 شوت به دروازه زدیم و 72 درصد مالکیت توپ داشتیم ولی پیدا کردن فضای خالی سخت بود چون آنها به خوبی دفاع می کردند. از اینکه آنها تا این اندازه در نبردها قدرتمند بودند شگفت زده شدم. در نیمه دوم آنها در نبردها حتی قوی تر هم شدند و ما از این نظر آسیب دیدیم و چند توپ از دست دادیم که معمولا از دست نمی دهیم. در پایان کمی خوش شانس بودیم چون دروازبان آنها اشتباه کرد و من حال او را درک می کنم. او (با واکنش های خوب) برای مدتی طولانی آنها را در بازی نگه داشته بود.

در مورد گل ردینگ...

فکر نمی کنم بازی را رها کرده باشیم ولی به نظرم نیمه دوم را با همان قدرت نیمه نخست آغاز نکردیم. در نیمه نخست بازی را به خوبی کنترل کردیم و می توانستید احساس کنید که گل خواهیم زد. در آغاز نیمه دوم به زحمت افتاده بودیم و تاوان آن را هم دادیم.

در مورد اینکه آیا شزنی می توانست ضربه مک کلیری را بگیرد...

باید دوباره آن را نگاه کنم. در ابتدا فکر کردم توپ گل نشده است چون چند لحظه طول کشید تا داور اعلام گل کند و من فکر کردم شانس آورده ایم ولی متاسفانه اینطور نبود. شاید در تصاویر آهسته ببینید که وُیچک کمی عقب رفت تا توپ را با پا مهار کند و وقتی توپ بلند شد، از خط گذشته بود. باید دوباره گلی که خوردیم را آنالیز کنیم ولی فکر می کنم نباید اجازه سانتر داده می شد و سپس گلزن را هم کسی مهار نکرده بود. گل آنها روی مجموعه ای از اشتباهات ما به ثمر رسید ولی ردینگ واقعا گل را می خواست و آماده بودند برای رفتن به فینال در زمین بمیرند. باید به آنها بابت تلاشی که امروز نشان دادند تبریک بگویید.

در مورد اینکه از باقی نماندن تیم چمپیونشیپ دیگری در جام راحت شدید...

بازیکنان سطح بالای زیادی در لیگ برتر وجود دارند که هر فصل تعداد زیادی از آنها به دسته چمپیونشیپ می روند. اگر به بازیکنانی که در دسته چمپیونشیپ بازی می کنند نگاه کنید، بسیاری از آنها سابقه بازی کردن در لیگ برتر را دارند.


در مورد ثبت یک رکورد برای فتح جام حذفی...

رکورد ما نشان دهنده این است که با ثبات هستیم و این سخت ترین بخش کار است. اعتقا دارم که اکنون نیاز است بر روی بازی بعدی متمرکز شویم. برای دیدار فینال به اینجا باز می گردیم، برای آماده سازی خود به زمان نیاز داریم و در مجموع دیدار فینال یک بازی 50 - 50 است بنابراین بیایید امیداور باشیم که تمام بازیکنان ما باز می گردند و در فرم خوبی قرار خواهند گرفت.

در مورد پر مرتساکر...

او مشکلی از ناحیه مچ پا دارد. به شدت لنگ می زد بنابراین خوب به نظر نمی رسید.

در مورد اینکه آیا در آرسنال پیراهن دروازه بان را باید پیش از پوشیدن آن شست...

نه، از این سنت اطلاعی ندارم. کاملا بالغ و با تجربه هستم اما سال 1927 فوتبال تماشا نمی کردم. این تاریخچه را نمی دانستم بنابراین امروز یک چیز جدید یاد گرفتم.[رجوع به پاورقی]

در مورد وجود نداشتن چه چیز در عملکرد آرسنال ...

کمی سرعت و هوشیاری در حرکات ترکیبی جلوی زمین. روحیه و تمرکز لازم وجود داشت. کمی فاقد شادابی لازم برای ایجاد موقعیت های صد در صد گلزنی بودیم. 

در مورد الکسیس سانچز...

او در این فصل سهم ویژه ای داشت. به نظر میرسید برای جا افتادن در بازی کمی به دردسر افتاده است اما او به شدت سرسخت و انعطاف پذیر است و این پتانسیل فردی به او این اجازه را می دهد همواره کار خاصی انجام دهد. او امروز بار دیگر این کار را انجام داد.

-----------

پاورقی 
 
این سوال کنایه به شزنی است
 
Dan Lewis دروازه بان آرسنال در فینال جام حذفی 1927 گل بدی دریافت می کند و در پایان بازی می گوید به خاطر پیراهن جدیدی بود که پوشیده بودم! پیراهن جدید بیش از اندازه لیز بوده و نتوانستم توپ رو کنترل کنم!
 
شنیده شده از آن پس، هیچ دروازه بانی در آرسنال قبل اینکه پیراهن جدیدش را یکبار بار بشوید تا از حالت آکبند در بیاید آن را به تن نمی کند.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱/۳۰
به قلم Vishka
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۲۱۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 1
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
آرسنال - پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰