loading
در حال بررسی درخواست شما
صحبت های ونگر پس از تساوی در برابر اورتون
صحبت های ونگر پس از تساوی در برابر اورتون

صحبت های ونگر پس از تساوی در برابر اورتون


در مورد روند بازی از دیدگاه شما...


ببینید ، بازی خیلی خوبی بود و اورتون خیلی خوب بازی کرد. در کل طول کشید تا وارد جریان بازی شویم و در ۲۵ دقیقه ابتدایی اورتون قوی تر از ما کار را شروع کرد. بعد از آن ما سه موقعیت تک به تک با دروازه بان حریف داشتیم که نتوانستیم از آن ها استفاده کنیم. و این افسوسی است که می خورم زیرا از شانس های خود به خوبی استفاده نکردیم. دلیل دیگری که بابت آن تاسف می خورم این است که وقتی یک بر صفر پیش بودیم ، هفت دقیقه مانده به تمام شدن بازی غافلگیر شدیم. اما باید از اورتون تقدیر کرد ، آنها کل بازی خوب بودند و همواره خطرناک به نظر می رسیدند. مقابل تیم بسیار خوبی بازی کردیم، در آخر کمی ناراحتیم  که برد یک بر صفر را از دست دادیم اما در کل یک امتیاز هم بد نیست.

در مورد گل اورتون...


فکر می کنم لوکاکو در آفساید بود و خطا کرد. اما داور آن را نگرفت، این بدان معنی نبود که بعد از آن باید گل می خوردیم.

در مورد اینکه پای لوکاکو حتی بالاتر از سر کوشلنی بالا آمد و نکته ی مهمی بود...


بله زیرا کوشلنی می توانست روی ارسال تاثیر بگذارد ،  او می توانست با ضربه سر توپ را دفع کند اما نتوانست ، زیرا پای لوکاکو تا روی سرش بالا آمده بود. اما این نباید دلیلی باشد که بعد از آن گل بخوریم. باید به دلوفو اعتبار بدهید ، گل خیلی خوبی زد و باید این موضوع را بپذیرید.

در مورد رویکرد نیمه ی اول اورتون...


فکر می کنم مشکل این است که وقتی توپ را در اختیار داشتیم آنها فشار زیادی روی ما آوردند تا روند بازی ما را مختل کنند. در اجرای بازی خود دچار مشکل بودیم. اما احساس می کنم وقتی از زیر فشار آن ها خارج شدیم و شروع به پاس دادن کردیم ، آنها تنها با خطا توانستند مانع از پیشروی ما شوند. فکر می کنم مشکل پرسینگ از جلوی زمین است که اگر توپ را بدست نیاورید ، ممکن است در ضد حمله غافلگیر شوید. اینکه تنها خطا کنید و داور شما را تنبیه نکند یک دستاورد بزرگ برای شماست زیرا دوباره این شانس را دارید تا دوباره در یک نیمه ی زمین ده مقابل ده بازی کنید.

در مورد عملکرد داور...


باید بگویم بازی خوبی برای او بود اما مساله فقط این نیست. فکر می کنم در کل شاید این مشکل جدیدی برای داورها است ، زیرا تمام رقبا از جلوی زمین مقابل ما پرس می کنند و اگر توپ را بدست نیاورند خطا می کنند.

در مورد نمایش اوزیل...


شخصا می خواهم به اوزیل تبریک بگویم. از نظر من این یک بازی فوق العاده بود.

در مورد اختلاف امتیاز ها در مقایسه با سال گذشته و این موقع...


زندگی سال به سال می تواند تغییر کند. این خوب است. حتی می تواند هر هفته و در هر بازی تغییر کند ، پس خوب است. فکر می کنم بی تردید این بازی با کیفیتی بود که بین دو تیم خوب انجام شد ، تیم هایی که تا این جای کار ثبات خوبی از خود نشان داده اند و بی شک نگرش فوق العاده ای داشته اند. این است که با فصل گذشته متفاوتیم. تیم بهتری هستیم ، در فاز تدفاعی ثبات بیشتری داریم و در فاز تهاجمی خطرناک تر هستیم. اما درکل با توجه به دشواری بازی ، امروز می توانستید ببینید که باید خودمان را برای نبرد در هر دیداری آماده کنیم.

در مورد مدعی جدی قهرمانی در این فصل بودن...


بستگی دارد به چه چیزی جدی بگویید. تا زمانی که پنج امتیاز با سایر رقبا فاصله داریم ، شما اگر حتی خودتان هم بخواهید نمی توانید از جمع مدعیان بیرون باشید. پس اجازه بدهید کارمان را بکنیم. این به شما نشان می دهد که لیگ برتر سخت خواهد بود و تیمی که ثبات خود را تا انتها حفظ کند پاداش خواهد گرفت. ثبات برای ما حفظ این دیدگاه تا انتهای فصل است.

در مورد فایده ی ثبات...


این به ما باور می دهد. ثبات در نتایج باور شما را تقویت می کند. می توانستید این مساله را در بازی امروز اورتون ببینید ، اگر پنج بر صفر در اولدترافورد باخته بودند هرگز نمی توانستد امروز چنین نمایشی ارائه بدهند. آن ها یک بر صفر پیروز شدند و امروز بدون چیزی برای از دست دادن به اینجا آمدند. آنها تیم خوبی هستند و شما می توانستید اثری که اعتماد به نفس در وجودشان گذاشته را به خوبی ببینید.

در مورد مصدومیت های احتمالی...


نه

در مورد قرعه کشی اف اِی کاپ....


شنیدم  که به تاتنهام خورده ایم. بازی سخت کم داشتیم ، یکی دیگر برایمان ردیف کردند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۹/۱۸
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۷۰۹ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰