loading
در حال بررسی درخواست شما
صحبت های ونگر پس از پیروزی در برابر وستهام
صحبت های ونگر پس از پیروزی در برابر وستهام

صحبت های ونگر پس از پیروزی در برابر وستهام


در مورد نمایش تیم...


در کل راضی هستم چون فکر می کنم بازی را کنترل کردیم ، اما دقایقی از بازی بود که کمی دشوار شد و شرایط می توانست تغییر کند. مثلا در ده دقیقه ی ابتدایی نیمه ی دوم بازی و وقتی که وستهام یک بر صفر پیش افتاد. آنها روی یک ارسال هم می توانستند با ضربه ی سر گل دوم را به ثمر برسانند. آن مساله ی مهمی در بازی بود زیرا ما در نیمه ی اول چند موقعیت مسلم گلزنی داشتیم که نتوانستیم از آن ها استفاده کنیم. اما واکنش مناسبی انجام دادیم و به صورت قابل قبولی پیروزی را از آن خود کردیم.

در مورد اعتماد به نفس یا نگرانی زمانی که نتیجه یک بر صفر بود...


اعتماد به نفس داشتم اما کمی هم نگران بودم. این طبیعت بازی است ، شما نگرانید ، اما من به شخصیت تیمم افتخار می کنم چون همیشه تمرکز دارند و سعی می کنند واکنش مناسبی از خود نشان بدهند. آن ها این کار را کردند ، اما فوتبال ، فوتبال است.

در مورد فرصت های نیمه ی اول...


نکته ی مثبتی است که توانستیم موقعیت ایجاد کنیم اما نکته ی منفی عدم استفاده از این فرصت ها است. بعضی اوقات وقتی از شانس های خود استفاده نمی کنید احساس گناه تیم را فرا می گیرد و همه انتظار تنبیه شدن را می کشند و برای ما هم اینطور شد. برای ما مهم بود تمرکز دفاعیمان را از دست ندهیم و در نیمه ی دوم هل نشویم ، ما توانستیم به خوبی به بازی برگردیم.

در مورد موقعیت های وستهام در آغاز نیمه ی دوم...


بله ، کمی دچار شوک شدیم ، چون انتظار داشتیم با دو یا سه گل پیش باشیم. بیش از پیش باز تر بازی کردیم و در ضد حملات موقعیت هایی به آن ها دادیم.

در مورد اینکه مصدومیت رمزی تا چه حد جدی است...


جدی به نظر می آید. مثل کشیدگی ران بود. نمی دانم مشکل ران تا چه حدی جدی است اما دوره ی کریسمس برای او تمام شده است. امروز تولد او بود.

در مورد اینکه چه مدتی بیرون خواهد بود...


نمی دانم ، باید فردا ببینیم.

در مورد واکنش رمزی بعد از مصدومیت...


او بلافاصله متوجه شد اما باید بررسی کنیم.

در مورد تاثیر پودولسکی...


او چهار ماه بیرون بوده و اصلا بازی نکرده است. سعی می کنم کم کم او را به شرایط مسابقه برسانم ، او نشان داد تا چه حدی تاثیرگذار است ، هم می تواند گل بزند و هم موقعیت ایجاد کند. اما ما در زمین پودولسکی ، ژیرو ، ولکات ، اوزیل و کازورلا را داشتیم و وقتی در این موقعیت توپ را از دست بدهید می دانید که ممکن است خطرناک باشد ، اما مجبور بودیم اینطور بازی کنیم.

در مورد پاسخگو بودن تیم به سوالات اساسی...

بله. موافقم ، اگر امروز نمی بردیم باید به سوالات زیادی جواب می دادیم. از آن تیپ بازی هایی بود که اگر نمی بردیم و یا حتی اگر می باختیم ، مردم علامت سوال های زیادی مقابل ما قرار می دادند.

در مورد اثبات تیم به عنوان مدعی قهرمانی...


بله ، ما یک بازی دیگر ، یکشنبه در مقابل نیوکاسل خواهیم داشت که سرشار از اعتماد به نفس هستند و آن آزمون بزرگ دیگری برای ما خواهد بود. تیم ما می خواهد خوب بازی کند و این شخصیت عالی را داراست. تمرکز در حد اعلای خود قرار دارد. معتقدم دوران سختی را سپری کردیم و صادقانه بگویم این مربوط به برنامه ی بازی هایمان می شود. لیست مسابقتمان واقعا وحشتناک بود ، اما در آینده می توانیم مدعی بودنمان برای قهرمانی را نشان بدهیم.

در مورد گرفتن یک ریتم منظم از این نتیجه...


وقتی در چهار دیدار پشت سر هم پیروز نمی شوید ، مهم است که برای بازیابی سطح اعتماد به نفس خود و اطرافیانتان حتما برنده باشید.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۶
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۰۶۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰