loading
در حال بررسی درخواست شما
 صحبت‌های امری درمورد انکتیا، ویلوک و نلسون
 صحبت‌های امری درمورد انکتیا، ویلوک و نلسون

صحبت‌های امری درمورد انکتیا، ویلوک و نلسون

باوجود اینکه ترکیبی از ستارگان و بازیکنان باتجربه در ابتدا مقابل بایرن مونیخ قرار گرفتند، اما این جوانان تیم بودند که مؤثرتر از همه بازی کردند.

جو ویلو عملکردی تأثیرگذار را در میانه میدان از خود به نمایش گذاشت، و حضور ریس نلسون و ادی انکتیا هیجان بسیاری را به هواداران منتقل کرد.

انکتیای جوان بود که با حضور به موقع خود در دهانه دروازه گل پیروزی‌بخش تیمش را به‌ثمر رساند و در مرکز توجهات قرار گرفت.

 



اونای امری واکنشی منطقی درقبال عملکرد بازیکنان جوان تیمش از خود نشان داد و به تمجید از عملکرد مثبت آن‌ها پرداخت.

"برای آنها حضور در بازی‌های دوستانه و تمرین درکنار تیم از اهمیت زیادی برخوردار است، تا بتوانند بهترین عملکرد و توان خود را به‌نمایش بگذارند. ما درقبال بازیکنان جوان احساس مسؤولیت می‌کنیم تا به آنها فرصت بدهیم و از بازیکنان جوان مختلفی استفاده می‌کنیم تا به ما کمک کنند.

"آنها در اردوی پیش‌فصل در کنار ما هستند و برخی از آنها هم در طول فصل در ترکیب تیم حضور خواهند داشت. در هر بازی و هر لحظه می‌توانند مانند امروز عملکرد خود را به ما نشان دهند. این موضوع بسیار مهم است زیرا حضور آنها در مقابل بازیکنان بزرگ، مثلا انکتیا در مقابل سوله، نشان دهنده آن است که در موقعیت‌های مختلف از خود چه واکنشی نشان می‌دهیم و به‌نظرم عملکرد امروز بسیار مثبت بود.

 



"همه چی بستگی به عملکرد آنها در بازی‌هایی مثل بازی امروز است. یکشنبه در مقابل کلورادو راپیدز از بازیکنان جوان بسیاری استفاده کردیم. ما برای امروز و همینطور آینده به آنها نیاز داریم. مسوولیت ما در قبال تاریخ، حال و آینده این باشگاه این است که بازیکنان جوانی داشته باشیم که فرصت حضور در میادین را داشته باشند.

"در ادامه، اگر لیاقت خود را نشان بدهند می‌توانند در میدان حضور داشته باشند، مانند امروز. من رویکرد مثبتی درمورد آنها دارم، از فعالیت آنها در تمام جلسات تمرینی بسیار راضی‌ام و همینطور عملکرد امروزشان در مسابقه. شنبه آینده قرار است مقابل فیورنتینا بازی کنیم و فرصت دیگری است تا از بازیکنان جوان تیم استفاده کنیم. شانس دیگری برای آن‌هاست که به عملکرد خود را مقابل ما به‌نمایش بگذارند، اما عملکرد امروز بسیار مثبت بود."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۴/۲۷
به قلم سپهر بهارلویی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۵۱۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰