loading
در حال بررسی درخواست شما
صحبتهای ونگر بعد از بازی با المپیاکوس
صحبتهای ونگر بعد از بازی با المپیاکوس

صحبتهای ونگر بعد از بازی با المپیاکوس

درباره نتیجه...
فرصتهای زودهنگامی بدست آوردیم اما نتوانستیم استفاده کنیم. آنها به خوبی جنگیدند و ما توپهای زیادی را از دست دادیم. وقتی گل اول را زدیم فکر کردم میتوانیم برگردیم اما آنها سومی را زدند.
نتیجه عادلانه بود؟
آنها مستحق پیروزی بودند اما متاسفانه بدلیل شکست خانگی مقابل مارسی نتوانستند صعود کنند و این بخاطر این بود که لیگ کشورشان قبل از لیگ قهرمانان شروع نشده بود
در مورد مصدومیت آندره سانتوس و فابیانسکی...
فابیانسکی احساس پارگی عمیقی در زانوی خود داشت و سانتوس نیز دچار مصدومیت بدی از ناحیه مچ پا شد و اینطور که به نظر میرسد برای مدتی طولانی بیرون خواهد بودS_18گیبز دو سه هفته دیگه می آید. امیدوارم سانتوس زودتر برگردد اما مقابل اورتون زمان کوتاهی برای اوست. ما ورمایلن را داریم که میتواند در این پست بازی کند.
در مورد عملکرد تیم..
بخاطر شکست دلگیرم. اینکه یک مشکل را پیداکنید و بگویید بخاطر آن بوده سخت است. از نظر دفاعی و هجومی اصلا قاطع نبودیم و در مبارزات شکست خوردیم.آنها چیزی برای از دست دادن نداشتند و به همین دلیل دفاع ما تحت فشار قرار گرفت.
در مورد دور بعدی رقابتها..
بیشتر تیمهایی که دوست نداریم با آنها بازی کنیم در گروهشان اول شدند و این بد نیست. اینکه بگویم دوست ندارم با کدام تیم بازی کنم اصلا خوب نیست چرا که ما را در موضع ضعیفی قرار میدهد. منتظر قرعه کشی خواهیم ماند
درباره تجربه...
تجربه خوبی برای جوانانمان بود. فهمیدند که در این سطح به چه چیزهایی احتیاج دارند. گاهی اوقات موارد مثبتی از خود نشان میدادند اما به عنوان یک تیم وقتی تحت فشار هستید باید بلوغ از خودتان نشان دهید.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۹/۱۶
به قلم کاظم دانش
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۹۸۲ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 1
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
بورنموث
بورنموث
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰