loading
در حال بررسی درخواست شما
عملکرد و نتیجه
عملکرد و نتیجه

عملکرد و نتیجه



درباره یک بعد از ظهر خاطره انگیز...
من احساس می کردم که اخیرا عملکرد های خوبی داشتیم اما نمی توانستیم نتیجه . امروز توانستیم به همراه عملکردمان نتیجه بگیریم که این آیده آلی است که شما می خواهید . من اهمیت زیادی به هفت گل نمی دهم و فقط این مهم است که بردیم و به خوبی بازی کردیم .



درباره الکس چمبرلین و تئو والکات...
همان طور که می دانید آن ها انگلیسی هستند . من احساس می کنم امروز سازندگی های گل مهم تر از تمام کنندگی گل ها بود . فضاها به خوبی ایجاد شدند و گلزنی از الکس صورت گرفت . رابین یک فوتبالیست استثنایی است و می توانید امروز این را با حرکت هایش در محوطه جریمه ببینید که می تواند این موضوع را در هر بازی به شکلی مدرسه ای نشان دهد . وقتی او را در محوطه جریمه تغذیه کنید او مرگبار خواهد بود .



درباره اینکه چرا به ون پرسی استراحت ندادید...
چمبرلین سومین بازیش را دز دوران بازیگری از اول به میدان رفت . او در بین نیمه کمی خشکی گردن داشت و من نمی خواستم که درباره او ریسکی عمل کنم . سپس مشکلی با کوشلنی داشتیم و خواستم مقداری هم به بنایون بازی بدهم .



درباره فشار آوردن به تیم ده نفره...
ما خطرناک باقی ماندیم و در مسیری که می خواهیم فوتبال بازی کنیم ماندیم و و با فرد گرایی خاصی این موضوع شکل نگرفت . این نکته مثبتی است . ما بالغ و خطرناک شده ایم و تا اخرین لحظه با همدیگر بازی می کنیم .



درباره ضربه خوردن پیش از بازی چمبرلین...
من امروز ریسک نکردم . در یک بازه بسیار کوتاه او تبدیل به یک بازیکن بسیار مهم شد که می تواند تفاوت ایجاد کند . من در 20 دقیقه پایانی بازی با بولتون به وی استراحت دادم و او زیر فشار و محدودیتی نبود . کادر پزشکی باشگاه گفتند ریسکی از بابت ضربه خوردگی وی وجود ندارد و این دلیلی بود برای تصمیم من مبنی بر بازی دادن او .



درباره اینکه چرا به وی زودتر بازی نمی دادید...
او زودتر از این موعد در این فصل آماده نبود . او در ماه گذشته مراحل بزرگی را پشت سر گذاشت . او بازی گروهی را فرا گرفت و اینکه فقط نباید هجومی بازی کند . باید به دفاع اضافه شود و خیلی سریع هم پیشرفت کرد . او همچنین یک جنگنده است و شخصیت خاص خود را دارد . او حالا بسیار بیشتر بالغ شده  .



اینکه آیا می تواند به تیم ملی دعوت شود...
آیا شما از این بابت سورپرایز خواهید شد ؟ من اینگونه نخواهم بود .



درباره تعداد گل بالا...
این مهم است که اعتماد به نفس داشته باشیم و بتوانیم با پیروزی سه امتیاز بازی را بگیریم اما این نتیجه به تنهایی نمی تواند باعث شود در بازی بعدی برابر ساندرلند پیروز شویم  . چیزی که باید از این پیروزی دشت کرد اعتماد به نفسی است که امروز نسبمان شد و باید این به مانند روش بازی امروز بازی کنیم . هر بازی یک چالش جدید است و ساندرلند در وضعیت خوبی قرار دارد . باید برای آن آماده شویم .



درباره ترس در صحنه گیوی و ون پرسی...
بله من نگران شدم چرا که هیچ گاه نمی دانید این مسئله ممکن است چقدر بد باشد . ما نمی توانیم به خود اجازه دهیم که بازیکنی مثل رابین ون پرسی را از دست بدهیم . تیری به آمریکا باز خواهد گشت . طبیعتا تیری امروز آخرین بازیش را  دز امارات انجام داد و در اخرین دقیقه توانست گلزنی کند . پس این موضوع خاصی بود .


در مورد اينكه آيا جيوت عذر خواهی كرد يا خير....
بله. او اين كار را انجام داد.




در مورد اينكه آيا اين برد معانی زيادی دارد يا خير....
خير. پيش از اين نيز گفتم كه ما به ثبات نياز داريم. شايد برايتان عجيب باشد اما احساس نمی كنم كه در بازی مقابل فولام هم خيلی بد بازی كرده باشيم ، همين طور در مقابل سوانسی و منچسرت يونايتد. در مقابل منچستر در نيمه اول بسيار بد بوديم اما در نيمه دوم ما بايد برنده بازی می شديم. اما در همه اين بازی ها نتوانستيم نتيجه مطلوب را كسب كنيم و در نهايت اين بر روی باور های شما تاثير می گذارد. اين بازی تا حدی به ما كمك خواهد كرد كه بار ديگر اين باور را داشته باشيم كه می‌توانيم برنده شويم. يك برد 1-0 مقابل ساندرلند برای ما فوق العاده خواهد بود و اين مساله ای است كه بايد خود را برای آن آماده كنيم ، در كنار انجام يك بازی خوب.



در مورد تقسيم شدن گلها بين نفرات مختلف....
بله ، اين يكی از دردسر هایی بود كه من در شروع فصل در همه كنفرانس های مطبوعاتی با آن مواجه می‌شدم. اگر رابين گل نزند ، چه كسی می خواهد اين كار را انجام دهد؟ اين مساله در آن زمان وجود داشت ، من نمی توانستم آن را انكار كنم اما من هميشه احساس كردم كه اگر شما به آمار جروينيو ، والكات و ون پرسی توجه كنيد ، می بينيد كه آنها در همه گلها نقش داشتند اما والكات و جروينيو بيش تر در نقش سازنده ظاهر شدند زيرا ما با دو وينگر بازی می‌كنيم. اما وينگر ها نيز می توانند گلزنی كنند ، شبيه چيزی كه امروز مشاهده كرديم. اين مساله ای است كه به آن نيز داريم كه همچنين هافبك ها نيز بيشتر برای تيم گلزنی كنند.




در مورد تاثيرات هانری در خارج از زمين....
اثرات او تنها مثبت است. تا چه اندازه ؟ شما هرگز نمی توانيد برای آن درصدی قائل شويد. اما تاثيرات او بسيار مثبت بود و اعضای هيئت مديره نيز از نظرات و توصيه های وی استفاده كردند زيرا او پيش از اين در اينجا موفقيت هایی را به دست آورد و آنها نيز می‌خواهند به اين موفقيت ها برسند. او فردی قابل احترام است و تاثيرات وی بسيار مثبت بود. البته او هنوز هم نرفته است و درحالت عادی تا بعد از بازی با ميلان با ما خواهد بود. ما اكنون بايد به مصاف ساندرلند برويم و پس از آن به ميلان خواهيم رفت - آنها دو بازی بسيار مهم هستند.




در مورد اينكه آيا می‌توانيد قرداد قرضی وی را تمديد كنيد يا خير....
هنوز آن را بررسی نكرده ام. شايد حداكثر بتوانيم دو هقته بيشتر او را نگاه داريم. اما در حالت عادی خير ، او برای بازی با تاتنهام در اينجا نخواهد بود.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۹۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰