loading
در حال بررسی درخواست شما
فوق العاده است كه يك برد زودهنگام كسب كنيد
فوق العاده است كه يك برد زودهنگام كسب كنيد

فوق العاده است كه يك برد زودهنگام كسب كنيد



در مورد نتيجه....

واقعا خوشحالم. بازی سختی بود. فكر می كنم در نيمه اول عالی‌ بوديم ،‌ توپ را در اختيار خود داشتيم و تماشاگران حريف را ساكت نگاه داشتيم. در نيمه دوم كمی خسته به نظر می رسيديم. بازی در اين ورزشگاه كاملا رعب آور است بنابراين بسيار خوشحاليم كه نتيجه لازم را كسب كرديم.

در مورد يك شروع مثبت....

فوق العاده است كه يك برد زودهنگام خارج از خانه كسب كنيد. ما شروع خوبی در اين فصل داشته ايم و داريم به روند خود ادامه می‌دهيم ، مهم است كه اين روند را در همه رقابت ها در كل فصل حفظ كنيم. روحيه تيمی بسيار خوبی داريم و من فكر می كنم كه اين مساله امشب مشهود بود. همه بازيكنان پر كار هستند و همه چيز رو به راه به نظر می رسد.

در مورد لذت بردن از مسئوليت جديد....

مطمئن نيستم كه از آن لذت برده باشم! احساس سر درد می‌كنم! آن بسيار دشوار است. آن فشار بسيار متفاوت از چيزی بود كه هدايت تيم زير 18 ساله ها را به عهده داشتم. اما در نهايت ما برنده شديم و نتيجه فوق العاده ای‌ كسب كرديم.

در مورد لوكاس پودولسكی....

پودولسكی به واقع تاثير گذار بود. بايد اذعان كنم كه تا به حال تمام كننده های زيادی به خوبی او نديده ام ، هم با پای چپ و هم با پای راست. او در تمرينات به سختی كار می كند. او يك تمرين كننده خوب و يك پسر خوب است. او واقعا اين فصل چيزهایی را به تيم اضافه كرده است. من به شخصه درگير اين مساله نشده ام كه ما فقدان رابين را احساس می كينم يا خير. پودولسكی بازيكن خوبی است.

در مورد اوليويه ژيرو...

ژيرو امشب واقعا كار تيمی خوبی را برای ما انجام داد. او واقعا به سختی برای‌ تيم كار می كند. در ضربات ايستگاهی او فوق العاده است. او به دفاع نيز كمك می‌كند و به سختی برای تيم تلاش می‌كند. او در اين بازی يك موقعيت داشت كه وضعيت دشواری بود. او يك بازيكن سخت كوش واقعيست و من اطمينان دارم كه گلزنی های او در راه است.

در مورد پيشرفت های دفاعی....

هر مربی به شما خواهد گفت كه اين به اينكه بازيكنان خوبی داشته باشيد بستگی دارد و ما بازيكنان خوبی را داريم كه می خواهند تلاش كنند. تاكنون ، اين مساله بسيار خوب بوده است. همه از من سخن می‌گويند اما نيل بنفيلد مورد توجه قرار نمی گيرد ، او به خوبی كار كرده است. همه به سختی دارند در تيم كار می كنند و من فكر می كنم اين دليلی است كه چرا در حال حاضر همه چيز رو به راه است.

در مورد بازی يكشنبه مقابل سيتی‌....

البته ، بازی روز يكشنبه امتحان دشواری برای ماست. ما با اعتماد به نفس به آنجا می‌رويم ، با اين باور همگانی كه همه چيز بر وفق مراد است. اما اين تستی تمام عيار است و اين همان چيزی است كه می خواهيم به استقبال آن برويم. اميدوارم كه بتوانيم از پس حريف برآييم و يكشنبه بار ديگر بگوييم كه ما به خوبی كار خود را انجام داديم. بزنم به تخته همه در شرايط خوبی هستند ، همه چيز كاملا خوب به نظر می رسد.

در مورد عملكرد مونپوليه....

نخواهم گفت كه مونپوليه ما را شگفت زده كرد. به لحاظ تكنيكی انها در سطح بسيار بسيار بالایی هستند. نيمه دوم را واقعا خوب شروع كردند و هواداران نيز به شدت از آنها پشتيبانی كردند. ما به لحاظ فيزيكی كمی خسته هستيم بنابراين بازی بسيار دشواری بود. اما آن يك سورپرايز نبود.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۶/۲۹
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۱۱۴ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰