loading
در حال بررسی درخواست شما
فکر نمی کنم مستحق بیش از این بودیم
فکر نمی کنم مستحق بیش از این بودیم

فکر نمی کنم مستحق بیش از این بودیم



در مورد نتیجه...

با توجه به عملکردمان فکر نمی کنم که استحاق بیشتر از این را داشتیم. اگر شما هدفی را که ما در کریسمس برای خود ترسیم کردیم را در نظر بگیرید ، امروز دو امتیاز از دست دادیم. این ناامید کننده و دلسرد کننده است زیرا موقعیت های زیادی خلق نکردیم و اگر شما مشاهده کرده باشید ما در مقابل ریدینگ پنج و در مقابل نیوکاسل هفت بار گلزنی کردیم. اگر بخواهیم به موقعیت های گل بپردازیم ، امشب نتوانستیم موقعیت های زیادی ایجاد کنیم. ما فاقد عزم ، زیرکی و سرعت لازم بودیم ، چیزهایی که معمولاً داریم ولی امشب فاقد آن بودیم.

در مورد دلایل این عملکرد...

نا امید کننده است. آن هیچ ارتباطی به مسائل فیزیکی ندارد. شاید به این خیال بودیم که در مقابل نیوکاسل هفت گل زدیم پس امروز نیز هفت گل خواهیم زد. امروز یک بازی سخت مقابل ساوتمپتونی بسیار با انگیزه بود اما من فکر کردم که مشکل ما بیشتر روانی بود تا فیزیکی. ما خود را به طور معمول و خوب آماده کرده بودیم.

همچنین شاید ساوتمپتون شایسته اعتبار بیشتری باشد. آنها بر سر هر توپ مبارزه کردند و کاملاً رو پا و آماده بودند اما فقط کیفیت کافی را برای بهره بردن و به ثمر نشاندن این مزیت نداشتند.

دشوار است که هر علت به خصوصی را برای آن پیدا کنید. ما باید بشینیم و آن را با هم آنالیز کنیم. ما بازی های بزرگی را در پیش داریم و می خواهیم باردیگر عملکرد عادی خود را داشته باشیم. بازی بعدی ما در جام حذفی است بنابراین می خواهیم آن را برنده شویم. اکنون ژروینیو را از دست خواهیم داد بنابراین ترکیبمان کمی محدود تر می شود.

در مورد به خدمت گرفتن تیری هانری...

در حال حاضر مشغول کار بر روی این مورد نیستیم. اما بله ، در نقل و انتقالات ژانویه فعال خواهیم بود. همه جا را در نظر خواهیم داشت و ذهن بازی داریم. می خواهیم ترکیب خود را در هر نقطه ای تقویت کنیم.

در مورد تئو ولکات...

دشوار است که به صورت فرد به فرد بررسی کنیم. هیچ بازیکنی در شرایط خوبی قرار نداشت که بگوییم به لحاظ هجومی بی عیب کار کرده باشد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۲۹۴ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰