loading
در حال بررسی درخواست شما
قبل از پایان نیمه باید گلزنی می کردیم
قبل از پایان نیمه باید گلزنی می کردیم

قبل از پایان نیمه باید گلزنی می کردیم

درباره بازی...
در نیمه نخست حرکات و دریافت توپ خوبی داشتیم . در نیمه دوم از نظر فیزیکی افت کردیم و بازی کمی سخت تر شد چرا که هر دو تیم شانس هایی داشتند . در نیمه اول باید با گل زده نیمه را تمام می کردیم. مجموعا داستان بازی اینگونه بود .



ساندرلند کار را برایتان سخت کرد...
بله همینطور است . احساس می کنم تیمی مثل ساندرلند برای بقا آماده جنگیدن است . هیچگاه در طول نود دقیقه تسلیم نشدند، با اینکه کار را با کمی اضطراب آغاز کردند . در این شرایط باید از موقعیت استفاده می کردیم اما نتوانستیم گلزنی کنیم . واقعیت این است که ما یک شنبه بازی کردیم و سپس پنج شنبه به میدان رفتیم و دوباره امروز بازی کردیم و کمی از لحاظ فیزیکی در نیمه دوم ضربه خوردیم و بعد از آن بازی برایمان سخت تر شد .



درباره صحنه های مشکوک پنالتی...
از دید من هیچ کدام پنالتی نبودند چرا که بازیکنان بسیار نزدیک صحنه بودند . هدف بازی با توپ بود و روی هم رفته به نظرم روی آن صحنه خوب کار کردند .



آرسنال خالی از گلزنی...
شاید کمی جلوی دروازه چرا که در حال حاضر الیویه ژیرو نمی تواند گلزنی کند پس احساس می کنید او اعتماد به نفس همیشگی را ندارد . با وجود این قبیل مواقع که بازیکن نمی تواند گلزنی کند باور دارم باید از او حمایت کنیم و او نیاز به اعتماد به نفس دارد .



درباره اعتماد به نفس ژیرو...
عملکرد او بیشتر درباره اعتماد به نفسش است اما من فکر می کنم او به خوبی باز خواهد گشت . از این شرایط پیش ازاین نیز بیرون آمده است .



درباره جنگندگی تیم...
درباره آن تلاش می کنیم و همینطور درباره آن نگرانیم چرا که این جنگ وحود دارد و در حال حاضر دو مدل مختلف از تیم های در لیگ وجود دارد . برخی از تیم ها وجود دارند که کمی این مسئله را ساده تر می کنند و وقتی شما بعضی بازی ها را می بینید می گویید دوست دارید حالا با آن ها بازی کنید . تیم هایی که وضعیت ثابتی دارند و به اروپا نیز صعود نخواهند کرد . سپس شما تیم هایی دارید که می خواهند در بالای جدول به جایی برسند و یا تیم هایی که برای بقا و نیفتادن در پایین جدول در تلاشند و این مدل بازی های متفاوتی خواهد بود .



درباره قهرمان نشدن در لیگ برتر امسال...
نا امید کننده است چرا که برای برنده شدن لیگ بازی می کردیم و واقعیت این است که نتوانستیم آن را برنده شویم و البته که این موضوع به مانند نا امیدی برای خیلی تیم های دیگر برای ما نیز نا امید کننده است .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۲/۵
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۹۷۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰