loading
در حال بررسی درخواست شما
"قدرت ذهنی خود را نشان دادیم"
"قدرت ذهنی خود را نشان دادیم"

"قدرت ذهنی خود را نشان دادیم"

در مورد یک بازی سخت...

نسبت به ردینگ، این یک بازی کاملا متفاوت بود آنها به ما اجازه ندادند بازی خودمان را به اجرا در بیاوریم و خیلی خوب هم این کار را کردند به ویژه در میانه ی میدان. تسلطی که برابر ردینگ در حمله داشتیم را در این بازی نداشتیم. این برای ما بیش از یک برد بود زیرا واقعا می خواستیم نتیجه بگیریم و بر بازی مسلط بودیم. فرصت هایی داشتیم اما به عقب برگشتن و گرفتن مالکیت توپ سخت بود به خصوص در اواخر مسابقه. آنها در اواخر بازی بیشتر توپ را در اختیار داشتند در حالی که ما مالکیت توپ را واقعا می خواستیم اما این خوب است چون نشان دهنده عزم و اراده بیشتر ما نسبت به مالکیت توپ آنها در دقایق پایانی بود.

در مورد صحنه ی مشکوک به پنالتی برای ویگان...

دیدم که توپ به دست ورمالن خورد اما پنالتی نبود برخورد توپ با گیبس را ندیدم فقط ورمالن را دیدم و ان پنالتی نبود صادقانه بگویم، وقتی توپ به ان شکل به سمت شما می آید مجبورید دستتان را بالا بیاورید اما برخورد توپ با گیبس را ندیدم.

در مورد سه برد پیاپی در لیگ...

این خوب است اما کافی نیست امیدوارم به ما کمی باور و اعتماد به نفس بدهد و سپس ما می توانیم در فضای مثبت تری بازی کنیم. باید قدرت ذهنی خود را نشان می دادیم و این کار را کردیم در مجموع یک هفته فرصت داریم تا برای بازی بعد استراحت کنیم و امیدوار باشیم بتوانیم در خانه هم این روند را ادامه دهیم. خارج از خانه رکورد ما خیلی خوب است از ابتدای فصل تا کنون فقط در دو بازی باخته ایم، منچستر یونایتد و نورویچ. اکنون در بخش مهمی از فصل قرار داریم.

در مورد اینکه آیا بازیکنان در روز کریسمس به مرخصی می روند...

بله مسلما.

در مورد اینکه آیا داشتن تعطیلات بهتر نیست...

ترجیح می دهم بازی کنیم. وقتی تیم روی غلطک افتاده شما ترجیح میدهید به همان روند ادامه دهید و بازی کنید. از نظر قوای جسمانی این برای ما یک بازی دشوار بود شاید به کمی تنفس احتیاج داشتیم زیرا دو ساعت در بردفورد و سپس در دینگ بازی کرده بودیم و امروز هم بازی بسیار دشوار دیگری را در یک زمین نامطلوب پشت سر گذاشتیم.

در مورد بازی کردن ولکات در نوک...

دوست ندارم با یک بازی او را قضاوت کنم، از نظر من او ویژگی های لازم برای بازی در آن پست را دارد. دوست ندارم با یک بازی او را قضاوت کنم او امروز خوب تغذیه نشد و می شود گفت به نوعی قرنطینه شده بود. او همیشه می تواند قاطع باشد حتی اگر به بهترین شکل هم تغذیه نشود و امروز هم او موثر بود زیرا پنالتی گرفت.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۰/۲
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۶۱۲ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰