loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه آرسن ونگر پس از شکست برابر QPR
مصاحبه آرسن ونگر پس از شکست برابر QPR

مصاحبه آرسن ونگر پس از شکست برابر QPR

مصاحبه آرسن ونگر پس از شکست برابر کوئینز پارک رنجرز...

در مورد نمایش تیم...
بسیار نا امید کننده است زیرا آنها توپ را به ما دادند و منتظر اشتباهات ما شدند. ما توپ را در اختیار داشتیم ولی کار زیادی با آن انجام ندادیم. در پایان روز این مورد نتیجه را رقم زد.
عملکرد ما برای بردن چنین بازی ای به اندازه کافی خوب نبود٬ خصوصا در مصاف هایی این چنینی. آنها کمی تعهد ویژه بیشتری داشتند که برتری برابر ما را در موقعیت های خاصی از نظر دفاعی رقم زد. در مجموع فقط میتوانیم به QPR به خاطر نگرششان تبریک بگوئیم و از عملکرد خودمان ناراضی باشیم.

در مورد طبیعت غافلگیر کننده شکست... 
شما میتوانید عملکردهای بد را ببینید. هر بازی فوتبال شروعی دوباره است و آن چیزی که شما پیش از بازی حدس میزدید نیست و چیزی است که شما در روز بازی ارائه میکنید. چیزی که ما امروز ارائه کردیم٬ به اندازه کافی برای بردن یک بازی فوتبال خوب نبود.

در مورد زمین بازی... 
زمین از سایر زمین ها کوچکتر نیست. زمین بازی بد بود ولی این توجیهی برای عملکرد ما نیست. ما به اندازه کافی برای بردن یک بازی فوتبال موقعیت خلق نکردیم.

در مورد اشتباهات خط دفاع...
دوست ندارم بازیکن خاصی را نام ببرم ولی مطمئنا ما اشتباهات دفاعی داشتیم. این بازی شوک خوبی بود تا به آن چیزی که استحکام اخیر ما را موجب شد بازگردیم. امروز چیزی کم بود. در لیگ برتر٬ اگر شما قسمتی از تعهد و جنگندگی را از دست بدهید٬ شکست خواهید خورد و این همان چیزی است که امروز رخ داد.

در مورد اینکه آیا مغرور شده بودید...
سخت است که تنها یک دلیل را ذکر کنیم ولی چرا که نه؟ ما برابر تیمی بازی کردیم که برای بقا میجنگد. به خوبی برای بازی آماده شدیم ولی چیزی را امروز کم داشتیم و شما میتوانستید آن را در بازی ببینید. دروازبان آنها هم مهارهای خوبی داشت.

در مورد گل هایی که دریافت کردید...
ما بازی ای را واگذار کردیم که دروازبان ما کاری برای انجام دادن در بازی نداشت. برای اولین بار در این فصل است که زمانی که توپ را در اختیار داشتیم بسیار باز بازی میکردیم.

در مورد واکنش به این شکست...
میدانیم که چگونه واکنش نشان دهیم. در این فصل با این شرایط رو به رو بوده ایم. فرصت خوبی را در یکشنبه پیش رو داریم که پس از از دست دادن این امتیازات واکنش نشان دادن به آن لازم است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱/۱۲
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۲۱۱ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰