loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه ونگر بعد از بازی مقابل کوئین پارک
مصاحبه ونگر بعد از بازی مقابل کوئین پارک

مصاحبه ونگر بعد از بازی مقابل کوئین پارک

در مورد از دست دادن امتیازات توسط رقبای آرسنال در لیگ برتر ...

بله ، تیمهای زیادی امتیاز از دست دادند . برای ما کمی مشابه با بازی با ولوز بود چرا که نتوانستیم تیم را به سوی به ثمر رساندن بیش از یک گل هدایت کنیم .

در عقب زمین بدون اشتباه بودیم و شانسهای زیادی از دست دادیم . احساس میکنم بازیهای مشابه به این زیاد وجود دارد و شما نمیتوانید با سرعت دادن به بازی تفاوت ایجاد کنید . شما باید از زمان خود استفاده کنید و روی این متمرکز شوید که اشتباهی انجام ندهید . 

این کاری بود که ما کاملا به خوبی انجام دادیم و رابین ون پرسی باز هم با گلزنی خود برای ما امتیاز بدست آورد .

در مورد نمایش تیم کوئین پارک ...

ترکیب خوبی داشتند . خط هافبک بسیار خوبی داشتند . خیلی خوب بازی کردند و همیشه به نظر می آمد که قادر به ایجاد موقعیت میباشند . این یکی از تیمهای خوبی بود که در این فصل دیدیم .

در مورد تکرار روند گلزنی رابین ون پرسی در سال 2012 ...

میتواند . چرا که سن مناسبی دارد . بزنم به تخته که بتواند همین تعداد بازی را انجام دهد و هیچ چیز غیر ممکن نیست . نمیدانم امشب در نیمه شب چرا باید ناگهان تغییر کند ؟ !

آیا رابین برای نشکستن رکورد گلزنی نا امید خواهد شد ؟ 

او به شما نخواهد گفت اما مطمئنا کمی نا امید میشود .

در مورد رسیدن به 4 تیم بعد از شروع دشوار فصل ...

این همان چیزیست که همیشه گفتم در شرایط سخت باید انتقادها را پذیرفت و روی نمایش بهتر و بهبود تیم تمرکز کرد . به بازیکنان اعتبار میدهم چرا که ما در رده ی 17 یا 18 جدول بودیم و به عنوان یک تیم و با روحیه ای قدرتمند تمرکز کردیم و بهبود یافتیم .

همین موجب شد که در این جا قرار گیریم ، هنوز جا برای پیشرفت وجود دارد اما پایه و اساس خوبی وجود دارد چرا که نگرش و روحیه عالی میباشد .

در مورد تعویض ورمالن ...

کشیدگی ماهیچه داشت بنابراین شاید در نیمه شب سعی در پیدا کردن مدافع چپ کنم !! به اندازه کافی برای او جدی است که روز دوشنبه مقابل فولام و برای مثال مقابل لیدز بازی نکند . اکنون سه مدافع چپ مصدوم داریم و کاکئلین در آن پست بازی کرد که کاملا خوب بازی کرد اما او یک هافبک میانی است 

در مورد اینکه آیا مدافع چپ قرضی به خدمت خواهید گرفت ؟ ...

بلافاصله بعد از بازی نمیتوانم بگویم ، چرا که نیاز به آنالیز همه چیز دارد . گیبس خیلی دور نیست اما احمقانه خواهد بود که ما امتیازات را ازدست بدهیم تنها به این دلیل که مدافع چپ نداریم .

در مورد قرارداد قرضی فریمپونگ با ولوز ...

او هم پست جک ویلشر است و در سطح بازی قرار دارد ولی الکس سانگ جلوی او قرار دارد . او نیاز به عمل کردن و در ریتم بازی قرار گرفتن دارد . میک مک کارتی به من گفت که او شانس بازی کردن دارد . من همچنین کاکئلین را در این پست در اختیار دارم که میتواند بازی کند . یکی از این دو نفر باید به طور قرضی میرفت که فریمپونگ فرصت خوبی در ولوز خواهد داشت .

در مورد شانس چمبرلین در قرار گرفتن در ترکیب ...

در حال حاضر او خیلی دور نیست . به زودی بازی خواهد کرد .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۰/۱۱
به قلم مهدی رباهاط
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۱۶۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 1
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰