loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه ونگر بعد از پیروزی مقابل ساندرلند
مصاحبه ونگر بعد از پیروزی مقابل ساندرلند

مصاحبه ونگر بعد از پیروزی مقابل ساندرلند


درباره سهم رابین ون پرسی...
خوب , او دو گل به ثمر رسانید . من فکر می کنم با آنالیز بازی می توانید به اهمیت وی پی ببرید . گل اول نمایش خوبی از تیم بود و در گل دوم شانسی که وی نصیبش شد متفاوت بود چرا که مروبط به توانایی وی بود و بسیار استثنایی بود .

درباره بازی...
ما در 25 دقیقه نخست بازی به خوبی شروع کردیم و سپس بعد از دریافت گل تساوی می توانستید ببینید که مرتعش بازی می کردیم و کمی از نظر اعتماد به نفس لرزان بودیم . در بین دو نیمه تیم دوباره متحد شد و نیمه دوم سراسر در دستان ما بود . بازی های کمی در اخر هفته دیده ام و باید بگویم که تمام تیم ها در خارج از خانه و یا داخل خانه , ساندرلند به شکل 100 درصدی با تعهد بازی می کرد و با شش هافبک و چهار دفاع بود و اینچ به اینچ در حال مبارزه درون زمین کار می کرد . من این روش بازی را در بازی های دیروز خیلی کم دیدم و من باور دارم که آن ها امتیاز و ارزش زیادی سزاوارند . آن ها باعث سختی زندگی برای ما شدند .

درباره موقعیت های ضربات آزاد...
ما از روی ضربات ایستگاهی به اندازه کافی خوب نبودیم و این نقطه ای است که می توانیم در ان پیشرفت کنیم . اگر تعداد ضربات ایستگاهی رو بشمارید ما امروز در ناحیه های خوبی و روی کرنر ها در موقعیت های هجومی بودیم و باید بهره های بیشتری می بردیم .

درباره افزایش اعتماد به نفس...
حالا ما 5 بازی پشت سر هم در خانه پیروز شده ایم . اگر بتوانیم دو یا سه نتیجه دیگر اینگونه به دست اوریم می تواند به اعتماد به نفس ما کمک کند چرا که می توانید احساس کنید که نگرش و روحیه تیم بزرگ است . حتی اگر در بین دو نیمه واکنش خوبی داشته باشیم . تهیج اینجا وجود دارد و همینطور کیفیت نیز هست و ما باید این را به دست آوریم .

درباره اعتبار کاپیتانی ون پرسی...
مردم بسیاری درباره توانایی رهبری وی سوال می کنند اما من باور دارم او کاملا متعهد است . چیزی که اهمیت بیشتری نیز دارد این است که وی مسئولیتش را درون زمین انجام می دهد .

درباره نظر شخصی برای ضربه ایستگاهی زدن...
بله او از جمله بهترین های لیگ است . به همراه سباستین لارسن . من فکر می کنم لارسن شاید بهترین ضربه ایستگاهی زن لیگ برتر باشد .

در مورد قرارداد ونپرسی...
تا تعریف شما از تعهد چه چیزی باشد. تعریف متعهد بودن برای من این نیست که چه مدت در باشگاه باشید. باید تا آخرین روز قرارداد از 100 درصد توان خود استفاده کنید و تعهد یعنی این. خیلی ها هستند که قرارداد طولانی مدت دارند اما متعهد نیستند. ونپرسی از اینکه ما آماده مذاکره هستیم، مطلع است.اما مهمترین مساله این است، تا زمانی که در باشگاه هستید باید متعهد باشید.

- درمورد آماده کردن قرارداد جدید برای رابین ونپرسی وضعیت عالی است...
متاسفانه در اکثر اوقات، موقعیت ایده آل در فوتبال نداریم. وضعیت ایده، آل تمدید قرارداد ونپرسی است. اگر او تمدید نکرد، به او احترام میذاریم. مهم این است که او مثل خودش بازی کند او یک بازیکن خاص است.

در مورد مارسی ...
آنها تیم خوبی هستند. عملکرد آنها در لیگ فرانسه مثل عملکرد ما در لیگ برتر است، به دلیل شروع نه چندان خوب، آنها تحت فشار هستند. در لیگ قهرمانان فشار کمتری را تحمل میکنند و عملکرد خوبی داشتند. آنها تیم باکیفیتی هستند.

- در مورد کایرن گیبز و آرون رمزی...
ماهیچه شکم گیبز ملتهب شده، رمزی علاوه بر خسته بودن، مشکلی جزئی از ناحیه همسترینگ داشت اما توانایی بازی کردن را داشت. به او استراحت دادم ، اگر بازی میکرد قمار بود.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۷/۲۴
به قلم کاظم دانش
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal
بازدید: ۹۹۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰