loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه ونگر پس از شکست برابر وست بروم
مصاحبه ونگر پس از شکست برابر وست بروم

مصاحبه ونگر پس از شکست برابر وست بروم

 
در مورد بازی...
 
بعد از ظهر بدی بود. یک پنالتی از دست دادیم و یک گل هم از روی ضربه ایستگاهی خوردیم، همین برای تبدیل کردن بعد از ظهر شما به یک کابوس کافی است و البته شانس‌های گلزنی مسلم را هم از دست دادیم. به نظر من وست برون در جدال‌ها قوی بود و تعهد 100 درصدی داشتند و شما باید برای این به آنها اعتبار بدهید. در مجموع احساس کردم وقتی گل زدیم نباید به آنها اجازه می‌دادیم با یک گل ساده به بازی برگردند و آن لحظه، قسمتی بود که امروز در آن ناامید کننده ظاهر شدیم. با وجود این نمی‌توانم از تیم عصبانی باشم چون تا انتهای بازی هر کاری می‌توانستند انجام دادند. دقیقه 35 وقتی 0-1 جلو بودیم کمی تمرکزمان را از دست دادیم و در ادامه و در دقیقه 45 2-1 عقب افتاده بودیم. دفاع ما در آن 10 دقیقه بسیار بسیار ضعیف بود.
 
در مورد پنالتی کازورلا...
 
چیز زیادی ندیدم و واقعا نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد. می‌توانید با او صحبت کنید ولی بسیار ناامید شده است و البته نباید کازورلا را به خاطر آن سرزنش کرد. باید این بدشانسی را بپذیریم و در بازی بعدی برگردیم. این بازی ضربه بزرگی به ما بود. اگر نتیجه نشان‌دهنده روند بازی بود مشکلی نداشتیم ولی وقتی امتیاز از دست می‌‎دهید و از زمین خارج می‌شوید و پیش خودتان فکر می‌کنید در تمام کردن کار خوب عمل نکرده‌اید، نمی‌توانید خوشحال باشید.
 
در مورد مصدومیت‌ها...
 
دو مصدوم جدید داریم. آرتتا مشکل عضلانی دارد و کوکلن مشکل زانو و نمی‌دانم تا چه اندازه جدی است ولی در مورد کوکلن فردا (امروز) خواهیم فهمید. مصدومیت آرتتا عضله ساق پا است.
 
در مورد وضعیت روحی و روانی ژیرو و کوشلنی...
 
همه ما وضعیت یکسانی داریم و آنها هم مثل من (از اتفاقات پاریس) ناراحت هستند ولی وقتی وارد رقابت می‌شوید، وارد رقابت شده‌اید و باید حرفه‌ای عمل کنید. من در تمام طول زندگی‌ام جنگیدم تا درک کنم وقتی کار می‌کنم، کار می‌کنم و وقتی خارج از کار هستم، خارج از کار هستم. همه چیز به همین بستگی دارد. اینکه چقدر پاریس روی آنها تاثیر داشته را نمی‌دانم. فقط می‌توانم از جانب خودم حرف بزنم. بهترین بازیکنان ما، مانند الکسیس، پنجشنبه شب به اینجا برگشت و اصلا هم خسته نبود.
 
در مورد اینکه آیا پیش از بازی با ژیرو و کوشلنی صحبتی داشتید یا نه...
 
آنها کاملا تمرکز کرده بودند و می‌خواستند که بازی کنند. فقط می‌خواهم بگویم وقتی وارد بازی می‌شوید، دیگر وارد بازی شده‌اید.
 
در مورد اینکه پیش از آغاز بازی جوی احساسی به وجود آمد...
 
در نظر من، در این بازی برای بنده شدن به اندازه کافی موقعیت خلق کردیم و در مورد تاثیر اتفاقاتی که هفته گذشته افتاد چیزی نمی‌دانم. در مورد خودم، شکستی که داشتیم را با این قضیه توجیه نخواهم کرد. آن اتفاق ناراحت کننده بود و همه ما ناراحت بودیم ولی وقتی به بازی می‌روید، به بازی رفته‌اید.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۹/۱
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲,۰۷۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰