loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه ونگر پس از شکست برابر یونایتد
مصاحبه ونگر پس از شکست برابر یونایتد

مصاحبه ونگر پس از شکست برابر یونایتد

درباره این شکست...
نا امید کننده بود . این شکست در راهی که در آن بودیم نا امید کننده بود . احساس می کنم کمی در ابتدای بازی مضطرب بودیم و نتوانستیم بازی خود را انجام دهیم , آن هم برابر تیمی از منچستر که آن ها هم مضطرب بودند و احساس امنیت نداشتند و ما با اشتباه خودمان روی اولین ضربه ایستگاهی به آن ها آرامش و راحتی دادیم . به غیر از آن ما توپ های بسیاری از دست دادیم و در نیمه اول بسیار با عجله بازی کردیم . 
در نیمه دوم وقتی بازی خود را انجام دادیم در نیمه حریف بازی می کردیم و البته آن ها نیز روی ضد حملات چند بازی خطرناک بودند اما ما نیز در نهایت راهی برای تساوی بازی پیدا نکردیم . موقعیت هایی داشتیم اما همیشه چند اینچ تا قرار دادن توپ نهایی درون دروازه فاصله داشتیم و آن ها نیز با تمرکز بالا در دفاع ظاهر شدند و پس از آن سعی در ضربه زدن به ما با گرفتن توپ داشتند که یک یا دوبار نیز اتفاق افتاد . مجموعا این نا امید کننده بود که این چنین بازی را شکست بخورید چرا که من فکر می کنم در نهایت می توانستیم موقعیت به تساوی کشیدن بازی را داشته باشیم .


سرماخوردگی پیش از بازی...
ببینید , من نمی خواهم درباره آن صحبت کنم چرا که ممکن است در طول فصل اتفاق بیفتد . این بدین معنی نیست که شما می توانید این بازی را ببازید . 


اینکه این مسئله تاثیری بر بازیکنانی که بازی می کنند دارد...
نه فکر نمی کنم . آن ها خود را زمانی که بازی می کنید آماده می کنند و بهانه ای وجود ندارد . من فکر می کنم از لحاظ فیزیکی در وضعیت خوبی بودیم , شاید کمی از حالت ایده آل فاصله داشتیم . من تنها فکر می کنم در نیمه اول بسیار مضطرب بودیم اما تا انتهای بازی نشان دادیم می توانیم گلزنی کنیم . همواره خطرناک بودیم اما کمی در توپ های نهایی کیفیت لازم یا تند و تیزی خود را نداشتیم و شاید هم در تمام کنندگی در جلوی دروازه اما موقعیت این را اینجا داشتیم . 


راهکار شما برای از بین بردن این اضطراب چه بود...
شاید واقعیت این است که ما برای مدت زیادی در اولدترافورد پیروز نبودیم و این بازی بازی بزرگی بود , بار دیگر این بازی دشواری بود که ضربات ایستگاهی تعیین کننده بودند . این چیزی بود که از این بازی برداشت کردیم . ما می دانستیم ممکن است این اتفاق رخ دهد اما پس از آن ما پیش رفتیم و تا آخرین لحظه همه چیز خود را گذاشتیم . این تیم قلب بزرگی دارد و من از این بابت امشب برای بازیکنانم بسیار متاسفم .


درباره جدال ژسنی و جونز...
صادقانه صحنه را ندیدم چرا که بازیکنان زیادی در آن صحنه حضور داشتند . من فقط دیدم ژسنی برای توپ رفت . به هر حال این بسته به داور دارد که بهترین تصمیم را بگیرد . من فکر می کنم او امروز برخی تصمیمات اشتباه داشت اما فقط مربوط به یک تیم نمی شد .


درباره در نظر گرفتن تعویض ژسنی...
من به دکتر گوش می دهم , اگر او به من می گفت که باید بیرون بیاید مشکلی نبود , حتی اگر هفت بازیکن در زمین داشتیم این کار را می کردم . شما فقط یک زندگی دارید و در سال باید 60 بازی انجام دهید . 


اینکه آیا دکتر گفت ژسنی آماده بازی است...
نه کسی درباره او چیزی به من نگفت . اگر به من می گفت مشکلی وجود دارد او را بیرون می کشیدم.


اینکه بازی های ملی یک فرصت برای شماست...
بازی های ملی در حال حاضر خوشایند نیستند چرا که وقتی یک بازی مانند این را می بازید می خواهیم بروید و دوباره در این راه بازی کنید . ما برخی از بازیکنانمان باید به بازی های ملی بروند و بازی های بسیار بزرگی خواهند داشت . بازی هایی زیر فشار بسیار زیاد و طبیعتا پس از این وقفه با شادابی باز نمی گردند و شاید خسته نیز باشند چرا که ما برخی بازیکنان فرانسوی داریم که می بایست برابر اوکراین بازی کنند . دیگر کشور ها ( که بازیکنان آن ها در آرسنال هستند ) کمی وضعیت بهتری دارند .


درباره شش امتیار اختلاف بین هشت تیم اول جدول...
شش امتیاز پس از 11 بازی خیلی بد نیست . چیزی که ما امروز دوباره از آن درس گرفتیم این است که نه فقط منچستر یونایتد می تواند آرسنال را شکست دهد بلکه همه تیم ها می توانند همدیگر را شکست دهند و این لیگ برتر است . ساندرلند امروز منچستر سیتی را شکست داد و این نشان دهنده هیجان بالا تا انتهای فصل است . 


درباره کیفیت تیم های بالای جدول...
نمی دانم چرا که شما به عنوان مثال تیمی مانند ساوتمپتون را دارید که به صدر جدول بسیار نزدیک است و سه بازیکن حاضر در تیم ملی انگلیس دارد . آن ها لوک شاو و یا ناتانیل کلاین . این نیشان می دهد که لیگ برتر پیشرفت کرده . من فکر نمی کنم لزوما بازیکنان مثل رابین ون پرسی فقط به خوبی یکی دو فصل پیش هستند بلکه کیفیت به طور کلی برای همه بازیکنان بالا رفته است . 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۸/۲۰
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۰۷۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰