loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه ونگر پس از پیروزی برابر المپیاکوس
مصاحبه ونگر پس از پیروزی برابر المپیاکوس

مصاحبه ونگر پس از پیروزی برابر المپیاکوس

 
در مورد پیروزی...
 
از نظر فنی و همچنین ذهنی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتیم. در مجموع یک نمایش تیمی واقعی بود.
 
در مورد 16 تیم دور حذفی...
 
خواهیم دید. در حال حاضر حتی به اینکه با چه تیم‌هایی ممکن است رو به رو شویم هم نگاه نکرده‌ام. ما تقریبا حذف شده بودیم و به همین خاطر تمام تمرکزم را روی ماندن در این جام گذاشته بودم. ارائه چنین نمایشی، در این جو پرشور آنها، نشان داد که شخصیتی عالی داریم. این‌گونه بازی‌ها تیم را قوی‌تر می‌کند و این بازی هم قطعا همین اثر را خواهد داشت.
 
در مورد به دست آوردن مجوز صعود...
 
دستاوردی فوق‌العاده برای ما است. وقتی به بازیکنانی که طی سه هفته گذشته از دست دادیم نگاه می‌کنید و می‌بینید که کوکلن، کازورلا، الکسیس و سایر مصدومان بلندمدت را در اختیار نداشتیم، متوجه می‌شوید که افراد زیادی نبودند که شانس صعود برای ما قائل باشند. ما یک تیم واقعی هستیم. بازیکنان به هم بسیار نزدیک هستند و در این بازی هم توانستید این را ببینید.
 
در مورد اینکه آیا این یکی از بهترین بردهای اروپایی شما بود...
 
بله قطعا، چون برای اینکه گل بزنیم و گلی هم نخوریم به عملکردی عالی نیاز داشتیم. کار راحتی نبود چون آنها تیم خوبی هستند.
 
در مورد اینکه آیا ژیرو پیش از بازی به عنوان پنالتی‌زن نخست انتخاب شده بود...
 
او در لیست شماره 1 بود. نفر دوم ولکات بود و نفر سوم رمزی - بنابراین طبق ترتیب عمل کردیم. شاید گل کردن پنالتی وقتی در بازی گل زده باشید آسان‌تر باشد و او هم این کار را خوب انجام داد. او در تمرینات پنالتی کار می‌کند و نتیجه را هم نشان داد.
 
در مورد باور تیم...
 
این پیروزی ما را قوی‌تر می‌کند و باور تیم را هم تقویت. شب ویژه‌ای برای ما بود چون همان‌طور که پیش از بازی هم گفتم روی لبه تیغ بودیم. به یک نمایش ویژه نیاز داشتیم و وقتی شما این نمایش ویژه را ارائه می‌کنید، برای ادامه فصل ذهنیت مثبتی برای شما به جا خواهد گذاشت. کسی چه می‌داند، شاید این سال خوش‌شانسی ما در لیگ قهرمانان باشد.
 
در مورد عملکرد ژیرو...
 
نمایش فوق‌العاده‌ای داشت چون یک گل با ضربه سر زد، یک گل ترکیبی زد - البته با تشکر از پاس خوب جوئل کمپبل - و پنالتی را هم گل کرد. او در مقاطعی وضعیت‌های دشواری را سپری کرد ولی دیوانه‌وار جنگید و مهارت و شخصیتش را نشان داد. من از نظر شخصیتی از الیویه دفاع کرده‌ام چون همیشه چیز ویژه‌ای را در او دیده‌ام و در این بازی هم آن را نشان داد.
 
در مورد کمپبل...
 
(مردم می‌گویند) بازیکن سابق المپیاکوس ولی در واقع او از ابتدا بازیکن آرسنال بود. جوئل کمپبل بازیکن خیلی خوبی است که مهارت‌های فردی بالایی دارد ولی علاوه بر این چیزی دیگری که من دوست دارم این است که او بازیکن تیم است و برای تیم می‌جنگد. او با بالا رفتن سن به یک بازیکن حرفه‌ای واقعی تبدیل خواهد شد. در سن بسیار پایین از کاستاریکا آمد، به صورت قرضی به چهار باشگاه متفاوت رفت و این باعث شد او محکم شود. حالا شانس به او رسیده است و هر بازی قوی‌تر می‌شود.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۹/۱۹
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲,۹۲۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰