loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه ونگر پس از پیروزی برابر تاتنهام
مصاحبه ونگر پس از پیروزی برابر تاتنهام

مصاحبه ونگر پس از پیروزی برابر تاتنهام

 
در مورد فلامینی...
 
از متیو فلامینی انتظار ندارید دو گل بزند. او قطعا برای مدتی طولانی دلسرد بود ولی بالاخره این کار را انجام داد. او دو گل خوب زد، به خصوص گل دوم. فکر می کنم روی گل دوم او زود تصمیم خود را گرفت که ضربه بزند و سپس فقط تمرکز کرد و با یک گل عالی کار را تمام کرد.در مجموع باید بگویم که پاسخ خوبی از نظر روحی و فیزیکی به چالش امشب دادیم و نمایش قابل قبولی بود. بدشانس بودیم که گل به خودی خوردیم و منابع لازم را برای زدن گل دوم به دست آوردیم.
تاتنهام هرچه داشت را در زمین گذاشت اما بعد از گذشت ۷۰ دقیقه توانستیم استفاده کنیم. اندکی از شدت کاری آنها کاسته شد و درست از لحظه ی ورود الکسیس، فضای بیشتری را برای بازی کردن یافتیم. دیدیم که می شود موقعیت های خطرناکی خلق کنیم.
 
در مورد علت حضور فلامیینی در ترکیب...
 
ابتدا می خواستم ترکیب را کمی عوض کنم و او اخیرا سخت تلاش کرده بود. در تمرینات دیدم که او تمرکز دارد و به سطح خوبی بازگشته است و هم چنین در نظر داشتم با توجه به حضور آرتتا که مدت زیادی از میادین به دور بوده، کمی خط هافبک را تقویت کنم. بازیکن دیگری نیاز داشتم که کمی استحکام دفاعی ببخشد و این به این معنا بود که آرتتا و فلامینی در کنار یکدیگر کارهای دفاعی را پوشش دهند.
 
در مورد اینکه آیا فلامینی در پی اثبات چیزی بود...
 
او جنگجو و هم چنین یک پیروز است .من به او در ابتدای فصل گفتم که شاید برای حضور در ترکیب اصلی کارش مشکل باشد اما او ترجیح داد بماند و واقعا برای جایگاهش جنگید.
 
در مورد اینکه فلامینی در آستانه خروج بود...
 
جنگیدم که او را نگه دارم اما او در سنی است که شما باید همواره مدنظر داشته باشید اولویت ها چه هستند - اینکه تمرکزش را حفظ نماید و در تیم بماند. اگر آنها از پس این کار برنیایند ، بهتر است که اجازه دهید از تیم جدا شوند اما او دوست داشت که بماند.
 
در مورد بخشیده شدن کارت قرمز گابریل...
 
آنها پس از بازی تصمیمی را گرفتند که باید حین بازی می‌گرفتند ولی فقط 5 درصد از ضربه‌ای که به ما زده شد را جبران کردند. به جای اینکه ما 11 مقابل 10 بازی کنیم، 10 مقابل 11 شدیم.
 
در مورد بازگشت آرسنال...
 
این رضایت‌بخش‌ترین جنبه بازی بود. وقتی بازی 1-1 شد شاید انتظار داشتید تاتنهام گل دوم را بزند ولی در ادامه اینطور به نظر می‌رسید که ما هستیم که شانس بیشتری برای زدن گل دوم داریم.
 
در مورد اینکه آیا تصمیم اتحادیه فوتبال انگلستان تاثیری روی آرسنال داشت یا خیر...
 
برای ما نه. زیاد به ما کمک نکرد. همان روز بازی را دوباره تماشا کردم. بهتر است زیاد در این مورد صحبت نکنم چون حیرت‌آور بود که در آن بازی از بعضی مسائل خیلی ساده عبور شد و جدی برخورد نشد. بهتر است زیاد در این مورد صحبت نکنم چون هنوز هم عصبانی هستم. وقتی دوباره بازی را تماشا می‌کنید، درکِ یک یا دو وضعیت از بازی دشوار است.
 
در مورد اینکه آیا این موارد را با اتحادیه در میان خواهید گذاشت یا خیر...
 
نه. فکر می‌کنم در شغلی هستم که گاهی اوقات باید مسائلی را هضم کنم که درست نیستند و باید فقط روی بازی بعدی تمرکز کنم.
 
در مورد جریمه‌ای که اتحادیه متعاقبا اعلام خواهد کرد...
 
پس از بازی به شما گفتم که گابریل نباید وارد ماجرا می‌شد و به خودش هم این را گفتم ولی وقتی بازی را دوباره تماشا کردم، مشخص بود که او کار زیادی انجام نداده است. شما می‌خواهید اتحادیه تصمیمی عادلانه بگیرد و ما آن را خواهیم پذیرفت. این قسمتی از کار ما است.
 
در مورد اینکه اتحادیه برای صدور رای نهایی پیروزی چلسی در پی اتفاقات را مدنظر قرار خواهد داد یا خیر...
 
نه، فکر نمی‌کنم بخواهند این کار بکنند. آنها فقط لحظات مربوط را قضاوت خواهند کرد. نمی‌توان تمام بازی را وارد قضیه کرد. شما می‌خواهید آنها با عدالت تصمیم بگیرند و ما تصمیم آنها را خواهیم پذیرفت.
 
در مورد اینکه از محرومیت کاستا تعجب کردید یا خیر...
 
نه.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۷/۲
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۸۲۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰