loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه ونگر پس از پیروزی برابر فارست
مصاحبه ونگر پس از پیروزی برابر فارست

مصاحبه ونگر پس از پیروزی برابر فارست

 
در مورد نتیجه...
 
نتیجه را به دست آوردیم ولی بازی سختی بود و ناتینگهام فارست با نهایت تعهد بازی کرد. لازم بود که صبور باشیم و البته گل نخوریم که به خوبی این کار را انجام دادیم. در مجموع فکر می‎کنم از نظر فنی خوب کار کردیم، بازی ترکیبی خوبی داشتیم و با سرعت بالایی بازی کردیم و تفاوت هم در همین جا رقم خورد.
 
در مورد گل ژاکا...
 
در 20 دقیقه نخست کمی به زحمت افتادیم و آن گل به ما کمک کرد. پس از آن فکر می‎کنم همه روی روشی که ما می‎خواهیم فوتبال بازی کنیم متمرکز شدند - به چرخش در آوردن سریع توپ و جا به جایی مناسب - و در مجموع فکر می‌کنم نمایش متقاعد کننده‎ای بود. بازیکنان جوانی داشتیم که خوب بازی کردند و لوکاس هم که گل زد بنابراین در کل شب مثبتی بود.
 
در مورد اینکه خریدهای جدید گلزنی کردند...
 
صادقانه بگویم مهمترین مسئله برای من بردن بازی بود و نه زننده گل ولی از نظر فردی، گلزنی او خوب بود چون می‎تواند مردم را متفاعد کند که در سطح بازی کردن برای ما هست و البته به خود او هم کمک می‌کند که اعتماد به نفس خودش را تقویت کند.
 
در مورد یاد گرفتن از شکست فصل گذشته برابر شفیلد ونزدی...
 
به بازیکنان گفتم که فصل گذشته در دور سوم جام اتحادیه برابر تاتنهام پیروز شدیم و سپس به شفیلد ونزدی رفتیم و 3-0 باختیم چون از نظر ذهنی آماده رویارویی با تعهد تیم‎های چمپیونشیپ نبودیم و فکر می‌کنم در بازی با فارست تجربه آن بازی به کمک ما آمد تا بازی را با قدرت بیشتری آغاز کنیم.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۶/۳۱
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲,۰۷۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰