loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه ونگر پس از پیروزی برابر لودوگورتس
مصاحبه ونگر پس از پیروزی برابر لودوگورتس

مصاحبه ونگر پس از پیروزی برابر لودوگورتس

 
در مورد پیروزی...
 
در نیمه نخست به نظر می‎رسید بازی سختی است چون آنها در حمله خطرناک بودند. آنها تکنیک خوبی در پاس‎های کوتاه داشتند، روی ضدحملات سریع بودند و بازی کردن در این شرایط آسان نیست. در نیمه دوم کنترل کامل بازی را به دست گرفتیم و می‎توانستیم گل‎های بیشتری هم بزنیم چون آنها در نیمه نخست تمام توان‎شان را مصرف کرده بودند و در نیمه دوم از نظر فیزیکی به مشکل خودرند.
 
در مورد به زانو در آوردن لودوگورتس...
 
ما زود به گل رسیدیم و شاید همین گل زودهنگام باعث شد کمی راحت بازی کنیم. جالب است هر چه بیشتر گل می‎زدیم، بهتر دفاع می‎کردیم. در نیمه اول گاهی روی حرکات در عمق آنها با خطر مواجه شدیم. مهاجمان آنها به خطر هافبک می‌آمدند و با شلوغ کردن آنجا هافبک‎ها را از فشار خارج می‎کردند. دو بار نزدیک بود گل بخوریم. می‎خواهیم به اسپینا اعتبار بدهیم که دو بار با واکنش‎های مهم ما را نجات داد.
 
در مورد دلیل راحت گل زدن...
 
اعتماد به نفس تیم بالا است و در حال حاضر بالانس خوبی داریم - شاید هم به این دلیل باشد که از فرصت‎ها حداکثر استفاده را می‌بریم. روی پاس‎های نهایی بهتر هستیم یا شاید به این دلیل است که ضربان آخر را بهتر می‎زنیم؟ در حال حاضر سخت است که این را آنالیز کنیم ولی مسلما نسبت به گذشته بیشتر گل می‎زنیم. بازی ما هم همین است. ما بازی ریسکی ارائه می‎کنیم و در نتیجه مهم است که از شانس‎ها استفاده کنیم.
 
در مورد خرد نشدن زیر فشار...
 
در این بازی، چیزهای زیادی به اعتماد به نفس بستگی دارد و احساس می‎کنم چون بازی‎ها را پشت سر هم می‎بریم، اعتماد به نفس تیم بالا است. شاید وقتی وارد برهه‌های خطرناک و کم کیفیت می‎شویم، کمتر از نظر روانی آسیب می‎بینیم. چیزی که شما می‎خواهید این است که همین برهه‌ها کم آسیب را هم نداشته باشید.
 
در مورد اینکه برابر سوآنزی تحت فشار قرار گرفتید...
 
ممکن بود تاوان فرصت‎هایی که از دست دادیم را بپردازیم ولی وقتی سه گل می‎زنید، حریف شما باید چهار گل بزند تا برنده شود. باید به گلزنی ادامه دهیم و منحرف کننده‎های تمرکز را از بازی‎مان خارج کنیم.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۷/۲۹
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲,۰۱۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰