loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه ونگر پس از پیروزی مقابل ویگان
مصاحبه ونگر پس از پیروزی مقابل ویگان

مصاحبه ونگر پس از پیروزی مقابل ویگان



در مورد یک نتیجه مهم...
در 20 دقیقه ابتدایی شروعی سریع و قدرتمند داشتیم. در آن دقایق کاملاً بر بازی مسلط بودیم ولی رفته رفته محتاط شدیم و کمتر رو به جلو حرکت کردیم و به ویگان اجازه برگشت به بازی را دادیم. در صحنه ای که گل مساوی را خوردیم به نظرم بدشانس بودیم چون قبل از آن صحنه باید یک خطا برای ما گرفته می شد. آن گل کار را برای ما دشوار کرد و می توانستید ببینید که به اندازه ای که می خواستیم با اطمینان و قاطع بازی نکردیم. زمانی که بازی 1-1 بود ویچک یک سیو عالی انجام داد. در آن مدت ممکن بود هر لحظه گل بخوریم.

در مورد گل ولکات...
گل دوم ما ضربه سنگینی به ویگان زد و آنها دیگر نتوانستد به بازی برگردند. پس از زدن گلهای سوم و چهارم کار راحت تر شد. در مجموع بازی سخت و نزدیکی بود.

در مورد سقوط ویگان...
اینکه سقوط کردند ناراحت کننده است چون آنها تیم خوبی هستند، فوتبال خوبی بازی می کنند و بازیکنان باهوشی دارند. اگر متحد بمانند باز هم می توانند به لیگ برتر بازگردند.

در مورد اینکه بازیکنان بزرگ تیم موجب موفقیت تیم شدند...
بله، آنها گلسازی و گلزنی کردند. ولکات شب فوق العاده ای داشت. از ابتدای بازی خطرناک ظاهر شد اما همه بازیکنان به ما کمک کردند و بازی با کیفیتی انجام دادند.

در مورد بازی با شجاعت تیم...
در ابتدای نیمه دوم کمی مضطرب بودیم ولی در این جور بازیها شما باید آرامش خود را حفظ کنید و جوری بازی را ادامه دهید که انگار اتفاق خاصی نیفتاده است. پس از گل ویگان بازگشت به بازی برای ما کمی زمان برد.

در مورد بازی خارج از خانه در روز پایانی...
نمی دانم که آیا این یک مزیت خواهد بود یا خیر. برای مدتی طولانی است که برای کسب سه امتیاز پا به هر بازی می گذاریم. بعضی اوقات که شما به دنبال کسب سه امتیازها هستید خلاقیت تیمی تان کم می شود. می توانستید ببینید به محض اینکه بازی 3-1 شد ما خطرناک تر ظاهر شدیم و با آزادی بیشتری بازی کردیم. کنار آمدن با این موضوع بخشی از یک بازیکن سطح بالا بودن است.

در مورد واجب بودن پیروزی برابر نیوکاسل...
هر اتفاقی ممکن است بیفتد ولی این به نتیجه ای که ما کسب می کنیم بستگی دارد. در صورت برد حتی رتبه سوم هم دور از دسترس نیست.

در مورد حفظ آرامش در نیوکاسل...
من مطمئن هستم چون ما تجربه داریم. برای مدت زیادی است که زیر فشار بسیار زیادی بازی می کنیم و همیشه برای مشکلاتی که با آن رو به رو هستیم راه حل پیدا کرده ایم.

در مورد تعویض آرتتا...
او خوب به نظر نمی رسد، دچار کشیدگی ساق پا شده و این موضوع می تواند برای بازی یکشنبه مشکل ساز باشد. هنوز نمی دانیم، باید 24 ساعت صبر کنیم. وضعیت او یکی از ابهامات بازی یکشنبه است. او بازیکن بسیار مهمی است و به همین خاطر در این شرایط او را به طور کامل خط نمی زنم. شاید اگر او آماده نشود باید از ویلشر استفاده کنیم. نمی دانم.

در مورد ثبات تیم...
اگر به امتیازاتی که ما و منچستر یونایتد از اول ژانویه کسب کرده ایم نگاه کنید می بینید که تعدادش مساوی بوده است، ولی روند کسب نتیجه برای ما زمان بر بود اما در مجموع اعتقاد دارم بازیهای بزرگ را نبردیم، مخصوصاً در خانه. به همین دلیل رسیدن به این مرحله از اعتماد به نفس و همچنین رسیدن به تعادل به خاطر حضور بازیکنان جدید به زمان زیادی نیاز داشت.

در مورد اهمیت ثبات...
حالا در حال آماده سازی برای فصل بعد نیز هستیم چون نحوه ی تمام کردن فصل توانایی شما را برای شروعی خوب در فصل آینده تعیین می کند. این موضوع مهمی است ولی مهمتر از آن این است که روز یکشنبه مقابل نیوکاسل کار را به خوبی تمام کنیم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۲/۲۵
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۵۹۳ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰