loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه ونگر پس از پیروزی مقابل کیو پی آر
مصاحبه ونگر پس از پیروزی مقابل کیو پی آر

مصاحبه ونگر پس از پیروزی مقابل کیو پی آر


در مورد نتیجه...
یک گل زودهنگام زدیم و بازی را خوب شروع کردیم. بعد از آن کیو پی آر با کیفیت و با غرور بازی کرد. آنها بدون ترس بودند. می توانستید ببینید که آنها در ماه های اخیر با فشار و ترس زیادی بازی می کردند. آنها کیفیت لازم برای ماندن در لیگ برتر را داشتند و امروز خیلی ما را اذیت کردند. ما هم برای پیروزی مصمم و متمرکز بودیم. در یک سوم پایانی کمی در ضربات آخر کم دقت بودیم ولی من انتظار یک بازی سخت را داشتم و همینگونه هم شد. بعضی اوقات تیمهایی که سقوط می کنند در بازی بعدی بازی خوبی انجام می دهند و بازی خود را می برند. امروز ردینگ هم در بازی خارج از خانه خودش پیروز شد. ما برای بردن این بازی به تمرکزی عالی نیاز داشتیم.

در مورد نگرانی ها راجع به عملکرد تیم...
زمین بازی شرایط چندان مناسبی نداشت. به اعتقاد من کیو پی آر تیمی بهتر از تصور همگان است ولی ما به آنها شانس های زیادی ندادیم. در مجموع ما کمی محتاط بازی کردیم چون این امتیازات حیاتی است و ما جای هیچ اشتباهی نداشتیم. همین موضوع باعث شد از نظر دفاعی به سختی امتحان شویم ولی امروز در کارهای دفاعی بی نقص بودیم.

در مورد تاثیر این نتیجه روی بازی فردای چلسی...
این موضوع شما را تحت فشار می گذارد چون شما باید نتیجه بگیرید ولی چلسی بازیهای زیادی در این فصل انجام داده و وقتی شما بازیهای زیادی دارید زیاد به نتایج سایر بازیها توجهی نمی کنید. فقط به استقبال بازی بعدی می روید. اینکه هفته ای یک بار بازی کنید یک مزیت است چون بازیکنان از نظر روانی آماده تر خواهند بود.

آیا برد دیر هنگام تاتنهام در ذهن بازیکنان بود یا خیر...
من نتیجه را می دانستم ولی برد یا مساوی تاتنهام برای ما فرقی نداشت. ما باید بازی خودمان را می بردیم. ما فقط می توانیم روی چیزی که برای خودمان لازم است تمرکز کنیم، اینکه بازی را ببریم و آماده بازی بعدی شویم. حالا برای مدت زیادی است که این کار را انجام میدهیم. در فرم بسیار قدرتمندی هستیم و شرایط بسیار خوبی داریم. ما آماده رقابت هستیم و تیم هم به شدت روی این موضوع متمرکز است.

در مورد رسیدن ولکات به 20 گل در این فصل...
او حالا 24 ساله است. او بازیکن بالغی است و در ضربات آخر نیز پیشرفت کرده است. او همچنین در اینکه چگونه خودش را از فشار تیم حریف آزاد کند پیشرفت کرده است. گلی که زد مشابه گلی بود که هفته گذشته به یونایتد زده بود.

نگرانی در مورد پودولسکی...
او مشکل مصدومیت ندارد. این تنها دومین بازی او در نوک حمله بود. باید به او زمان بدهیم.

در مورد اینکه ادامه این روند نقش پر رنگی در سرنوشت تیم دارد...
قطعاً در حال حاضر روند بسیار خوبی داریم. اگر امتیازاتی که کسب کرده ایم را با دو ماه پیش مقایسه کنید می بینید که شرایط بسیار خوبی داریم و در امتیاز گیری موفق هستیم. در همه بازیهای خارج از خانه اخیر پیروز شده ایم. در فولام، ساندرلند، سوانزی و کیو پی آر. این بازی یک دربی بود که بردن در آن کار دشواری بود.

در مورد اینکه چلسی و تاتنهام قبل از اینکه آرسنال بازی بعدی خود را انجام دهد دو بازی انجام خواهند داد...
حتی نمی توانم به شما بگویم دوست دارم چه نتیجه ای رقم بخورد. البته که دوست دارم نتیجه باب میل ما باشد ولی باز هم می گویم چیزی که می خواهم این است که خودمان نتیجه ها را کسب کنیم. برای مدتی طولانی روی این موضوع تمرکز کردیم که حداکثر امتیازات را کسب کنیم و تقریباً هم این کار را انجام دادیم چون دو امتیاز مقابل اورتون و دو امتیاز هم مقابل یونایتد از دست دادیم. به جز این دو بازی همه بازیها را برده ایم و باید این روند را ادامه دهیم.

آیا گلی زودتر از این گل ولکات در آرسنال به یاد دارید...
نه، چیزی یادم نمی آید. من منتظر گل دوم هم بودم ولی متاسفانه زده نشد!

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۲/۱۵
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۸۷۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰