loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه ی آرسن ونگر بعد از دیدار برابر کاردیف سیتی
مصاحبه ی آرسن ونگر بعد از دیدار برابر کاردیف سیتی

مصاحبه ی آرسن ونگر بعد از دیدار برابر کاردیف سیتی


در مورد رضایت از نتیجه ی کسب شده...


خیلی خوشحالم چون عملکرد خوبی داشتیم. سه گل زدیم نه تنها از نظر هجومی بلکه در فاز دفاعی هم موفق عمل کردیم. در کل تمرکز تیم خیلی خیلی خوب بود. به آن احتیاج داشتیم ، زیرا می دانستیم کاردیف روی شروع های مجدد ممکن است کار دست ما بدهد. آن ها در نبردها قدرتمند هستند و بواسطه ی حمایت هواداران خود حر کات خوبی انجام می دهند. عملکرد پخته ای داشتیم و روی آن متمرکز بودیم.

در مورد نبرد بر سر قهرمانی...


بگذارید چند بازی دیگر جلو برویم ، از نظر من هنوز زود است ، اما اینکه می توانیم ثبات خود را نشان بدهیم نشانه ی مثبتی از تیم ما است. بعد از هر برد قوی تر می شوید. اگر بتوانیم روی تمرکزمان دقت بیشتری کنیم و اشتیاق به بهتر شدن را حفظ کنیم ، یقینا شانس خوبی خواهیم داشت.

در مورد اینکه آیا در ابتدای فصل فکر می کردید آرسنال امروز صدرنشین باشد...


نه ، باور نداشتم ، نه. چون شما به خاطر می آورید که در روز اول و در خانه به آستون ویلا باختیم و کسی تصور این روز را هم نمی کرد. به همین دلیل باید ضرورت این مهم را به خوبی درک کنیم و تمرکزمان را در همین سطح حفظ نماییم ، چون همه چیز ممکن است به سرعت تغییر کند و شما کمی می توانید کار را ساده بگیرید نه خیلی.

در مورد اینکه رمزی همچنان شما را شگفت زده می کند...


بله ، او رشد کرده و به بلوغ رسیده ، نه تنها به عنوان یک فوتبالیست بلکه به عنوان یک انسان. سال ها پیش در یک دیدار حذفی به اینجا آمدیم و او یک بازی خیلی خیلی سخت داشت. اکنون این به شما نشان می دهد که او به عنوان یک فرد چه قدر رشد کرده است.

در مورد واکنش هواداران وقتی رمزی گلزنی کرد...


فوق العاده بود. شما دوست دارید چنین چیزهایی را بیشتر ببینید و من واقعا از آن ها ممنونم و برایشان احترام قائلم. آن ها باید به ولزی بودن خود ببالند.

در مورد موقعیت الیویه ژیرو در نیمه ی اول...


او به من گفت که خط نگهدار اول پرچم زد و سپس از تصمیم خود منصرف شد ، اما بعدا کسی به من گفت چون اوزیل توپ را لمس کرده بود او در موقعیت آفساید بوده است.

در مورد اینکه رمزی به خوبی بیل است...


من خودم هافبک بودم و دوست داشتم آنچه را او دارد می داشتم. او می تواند دفاع کند ، می تواند حمله کند و می تواند گل بزند ، چه چیز بیشتری می خواهید؟ و اینکه او هنوز جوان است ، قابلیت دیگری که من اکنون ندارم. وقتی به پیشرفت او در دو سال اخیر نگاه می کنید ، می بینید که می تواند بهتر از این هم بشود پس چرا باید متوقف شود؟ فکر می کنم چیزهای بیشتری برای رو کردن خواهد داشت و اگر به روند فعلی فوتبال خود ادامه دهد ، آینده ی خوبی در ولز خواهید داشت.

در مورد اینکه او گل های زیادی با سر نمی زند...


او با یک ضربه ی سر قاطعانه گل زنی کرد ، هر گز ندیده بودم او با چنین ضربه ی سری گلزنی کند.

در مورد اینکه آیا او را ارزان خریدید...


توجه کنید که در آن زمان قیمت مناسبی بود. باید با این دید به این مساله نگاه کنیم که ارقام خرید و فروش بازیکن ها در دو سه سال اخیر نجومی شده ، و الا در آن زمان من او را با قیمت خیلی خوبی خریدم.

در مورد اینکه آیا او را با ۵۰ میلیون پاوند می فروشید...


نه ، نمی خواهیم کسی را بفروشیم. فقط می خواهیم مجموعه ای که داریم را در کنار هم حفظ کنیم. از اینکه سال ها مجبور به فروش بازیکن هایم شدم واقعا رنج کشیده ام ، اکنون از لحاظ مادی در موقعیت قدرتمندی هستیم و نمی خواهیم بهترین بازیکن هایمان را بفروشیم.

در مورد فشاری که این پیروزی روی سایر رقبا می آورد...


خوشحالم که کارمان را اینجا انجام دادیم و فردا به تماشای بازی سایر تیم ها خواهیم پرداخت. این تمام کاری است که از دستمان بر می آید ، وظیفه ی مان را انجام دهیم و برای بازی بعدی آماده شویم.

در مورد بازی با هال سیتی...


فاصله ی بین تیم ها در حال حاضر ، خیلی زیاد نیست. اگر خیلی شل بگیرید و صد در صد روی کارتان متمرکز نباشید ممکن است امتیاز از دست بدهید ، پس اساسا" هدف ما این است که با تمرکز کامل گام به هر بازی بگذاریم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۹/۱۰
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۹۱۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰