loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه ی آرسن ونگر پس از پیروزی مقابل نیوکاسل
مصاحبه ی آرسن ونگر پس از پیروزی مقابل نیوکاسل

مصاحبه ی آرسن ونگر پس از پیروزی مقابل نیوکاسل

درباره اینکه احساس خوشحالی و آسودگی خاطر دارید...

بله چنین هستم. قبل از بازی می دانستیم باید ببریم و هر نتیجه دیگری می تواند پتانسیل حضور ما در لیگ قهرمانان فصل بعد را از بین ببرد. حق با ما بود زیرا چلسی و تاتنهام بردند و ضعف بزرگی که امروز نسبت به انها داشتیم این بود که خارج از خانه بازی می کردیم. من همچنین خوشحالم زیرا نگرش و اشتیاق استثنایی این گروه از بازیکنان در نهایت پاداش خود را دریافت کرد. زمانی که در ماه مارس 7 امتیاز از تاتنهام عقب بودیم آنها باور خود را حفظ کردند. آنها می دانستند که هیچ جایی برای اشتباه نداریم و شما نمی توانستید هیچ نشانه ای از تسلیم شدن در تیم ببینید. به این خاطر است که نگرش ذهنی استثنایی این بازیکنان به پاداش خود رسید. بازی امروز کمی هم نبرد با اضطراب بود و گاهی اوقات حس می کردم این اضطراب به اندازه نیوکاسل قدرت دارد. ما تحت کنترل بودیم و آنها فرصت اولیه ای با سیسه خلق کردند. بعد از آن در نیمه دوم فکر نمی کنم آنها موقعیتی بدست آورده باشند تحت کنترل بودیم اما نمی توانستیم کار را تمام کنیم این دلیلی است که چرا تا انتهای بازی مضطرب بودیم.

در مورد اینکه آیا بازیکنان جواب باور خود را گرفتند...

بله. حداقل آنها پاداش خود را گرفتند. من در عمرم با گروه های زیادی کار کرده ام و بی شک در زمینه باور داشتن این گروه یکی از بهترین آنها بوده است. آنها تلفیقی از کیفیت و نگرش را به نمایش گذاشتند. در عصر مدرن همیشه رفتار آنها و تمرکزشان در تمرینات روزانه را تحسین می کنم. به عنوان مربی گاهی اوقات که تیم با طوفان های زیادی رو به رو می شود آن را حس می کنید ما کاستی های بزرگی در برابر بردفورد بلکبرن و در دیدار خانگی با بایرن داشتیم. هرگز نمی توانستید ببینید بازیکنان ناامید هستند یا گروه متحد نیست. در بازی های مدرن این مسئله ساده و پیش پا افتاده ای نیست.

در مورد اینکه آیا تیم از یک مانع روانی رد شد...

باور دارم در سه ماه پایانی به شکل به یاد ماندنی ای ثبات داشتیم. بنابراین سکوی پرتاب خوبی است تا این باور را به آغاز فصل اینده منتقل کنیم. این بدان معناست که باید ثبات داشته باشیم و در صورت امکان تیم را تقویت کنیم. باشگاه زیادی وجود دارند که پول زیادی دارند بنابراین رقابت بسیار دشوار است. به قدری که پول در بازار وجود دارد استعداد وجود ندارد.

در مورد اینکه صعود به لیگ قهرمانان چه معنایی برای آرسنال دارد...

به این معناست که می توانیم با بهترین تیم های اروپا بازی کنیم. این چیزی است که می خواهید. همچنین این بدان معنی است که وقتی شما فرصت حضور در لیگ قهرمانان را دارید جذب بازیکنان آسان تر خواهد بود بیایید فراموش نکنیم ما هنوز در لیگ قهرمانان نیستیم باید در پلی آف حاضر شویم و این همواره مرحله ی سختی برای ما بوده است. اما حداقل ما این شانس را داریم.

در مورد اینکه تیم فصل بعد برای قهرمانی رقابت خواهد کرد...

از آغاز فوریه تا کنون بیش از هر تیم دیگری در لیگ امتیاز گرفته ایم. فکر نمی کنم این مسئله تصادفی باشد بلکه به خاطر این حقیقت است که تیم پیشرفت کرده است. این تیم در طول فصل رشد کرده است. برای مدتی طولانی باور خود را از دست داده بودیم زیرا نمی توانستیم یک بازی بزرگ را ببریم. بازی خارج از خانه مقابل بایرن فصل را برایمان تغییر داد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۲/۲۹
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۵۴۸ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰