loading
در حال بررسی درخواست شما
موقعیت هایی داشتیم و استفاده نکردیم
موقعیت هایی داشتیم و استفاده نکردیم

موقعیت هایی داشتیم و استفاده نکردیم

درباره عملکرد تیم...
بازی پیرامون کیفیت تیم های پیگیری می شد و کیفیت خوبی داشت . از نظر نتیجه نا امید هستم اما برابر تیمی با بهترین مهاجمانی که تا به حال کنار هم بازی کردند قرار گرفتیم . آنها استثنایی هستند و می توانند از هیچی موقعیت بسازند . موقعیت های خود را برای زدن گل دوم استفاده نکردیم و این گل می توانست ما را در موقعیت قدرتمندی قرار دهد اما بعد از آن گل دوم را دریافت کردیم و اعتماد به نفس تیم از زمان تساوی 1-1 کم تر شد . ما موقعیت هایی داشتیم و بارسلونا در استثنایی بود .



رقابت کردن با برترین های اروپا...
من می توانم تمام آمار این بازی را در صورت تمایل شما به مطالعه آن در اختیارتان بگذارم . آن ها ما را اذیت کردند اما این بازی به بازی متفاوت است . در فوتبال، شما به بازی آخر نگاه می کنید و نکات مثبت را ارزیابی می کنید . در شش سال اخیر برابر تیم هایی که در نهایت فاتح لیگ قهرمانان بودند برخورد داشتیم . یک بار برابر موناکو شکست خوردیم اما در دیگر موارد برابر بایرن مونیخ و بارسلونا بازی کردیم .



آیا پشیمانی از بازی دارید...
می توانستیم از موقعیت هایی که ساختیم خطرناکتر ظاهر شویم . بارسلونا، با کیفیت پاس ها و موقعیت سازیش در یک سوم نهایی حمله می کرد و مسی از دید من بسیار عالی بود . او 90 دقیقه بازی کرد و حتی یک کنترل توپ اشتباه هم نداشت، مهم نیست توپ از کجا برایش ارسال می شد . بارسلونا دو یا سه بازیکن دارد که می توانند یک زندگی معمولی را به هُنر تبدیل کنند .



درباره تعویض فلامینی...
مصدوم شده بود و برای معالجه بیرون آمد، بعد از آن نمی دانم .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۲/۲۷
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۷۹۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰