loading
در حال بررسی درخواست شما
می خواهیم خوب کار کنیم و از این بابت خود را تحت فشار می گذاریم
می خواهیم خوب کار کنیم و از این بابت خود را تحت فشار می گذاریم

می خواهیم خوب کار کنیم و از این بابت خود را تحت فشار می گذاریم



در مورد اخراج کوشلنی...

نظر من در مورد تصمیم داور واقعاً اهمیتی ندارد. باید با این تصمیم کنار آمد. صادقانه بگویم که غافلگیر شدم. از دیدن دوباره آن صحنه خودداری میکنم چون چه کمکی به ما می کند؟ باید با این تصمیم کنار آمد و حداکثر توان ممکن را به کار برد. آن را دوباره نگاه خواهم کرد. شنیدم که صحنه پنالتی بوده است اما آیا کارت قرمز داشت؟ نمی دانم.

در مورد عملکرد تیم...

روی هم رفته بازی را با ترس زیادی شروع کردیم و تسلط و اقتداری کافی را برای چنین بازی هایی نیاز است نداشتیم و به آنها اجازه دادیم که از همان شروع بازی خود را به ما دیکته کنند. که خیلی زود غرامت این مساله را دادیم. با اعتماد به نفس یا تسلط کافی بازی را شروع نکردیم. زمانی که شما در خانه خود در همچین بازی به میدان می روید باید شخصیت خود را به حریف دیکته کنید که ما اینگونه نبودیم ، خصوصا به لحاظ دفاعی. پس از آن ما 80 دقیقه را 10 نفره مقابل تیمی 11 نفره ، تیمی خوب بازی کردیم و این دشوار است. اما باز هم فکر می کنم روی هر دو گل می توانستیم بهتر کار کنیم. نا امید کننده است زیرا تیم پس از آن شجاعت بزرگی از خود نشان داد ، تمام توان خود را گذاشت و میل و اشتیاق زیادی از خود نشان داد. اما ما در خانه برای انجام یک بازی بی حرف و حدیث کمی استرس داریم و این مساله در شروعی که در این بازی داشتیم مشهود بود.

در مورد احساس نا امیدی کردن...

عصبانیتی در کار نیست زیرا بازیکنان می خواستند خوب کار کنند. حقیقت این است که ما نیاز داریم در چنین بازی هایی کمی با اعتماد به نفس تر کار کنیم. ما می خواهیم بسیارخوب کار کنیم که از این بابت خودمان را تحت فشار می گذاریم. عصبانیتی در کار نیست ، این نا امید کننده است که از شروع بازی چیزی را نمی بینید که تیم قادر به انجام آن است. همچنین وقتی 10 نفره هستید و 2-0 عقب می افتید اساسا کار خود را دشوار می کنید که آن مشکل بزرگی است. اگر ما به طور 100 درصد از شانس های خود استفاده می کردیم هنوز شانسی برای بازگشت داشتیم. ژیرو یک موقعیت روی ضربه سر داشت و ولکات نیز فرصت گلزنی داشت ، اگر از آنها استفاده می کردیم امکانش وجود داشت. اما آن بسیار دشوار است.

در مورد نکته مثبتی که شما می توانید از بازی برداشت کنید...

روحیه ای که تیم نشان داد مثبت بود. ما در نیمه دوم واکنش فوق العاده ای داشتیم. آبو دیابی خوب کار کرد و بهتر و بهتر خواهد شد و جک ویلشر در حال بازگشت به سطح فوق العاده ای است بنابراین آنها بسیار مثبت بود.

در مورد اینکه بازیکنان سیتی ویلشر را هدف ضربات خود قرار داده بودند یا خیر...

امیدوارم اینگونه نبوده باشد. در بازی چنین چیزی را حس نکردم. ما بازی ای را داشتیم که بازیکنان را تحریک به تکل زدن می کرد. ویلشر بازیکنی است که نفوذ می کند و رو به جلو می رود. شما می توانستید این را ببینید که او زمانی که توپ را در اختیار دارد حرکت سریع ناگهانی انجام می دهد که این جالب توجه است. بازی جالب می شد اگر 11 در مقابل 11 دنبال می شد.

در مورد جنگیدن برای بودن در بین چهار تیم برتر...

ما در این مبارزه هستیم ، البته. ما باید تا پایان فصل بجنگیم تا حد امکان خوب کار کنیم. احساس می کنم باید در چنین بازی هایی در دفاع با ثبات تر عمل کنیم. گونه ای که ما امروز توپ ها را لو می دادیم ، ترکیبی از عدم تمرکز و هوشیاری بود.

در مورد میکل آرتتا...

دوشنبه یک اسکن دارد. تقریبا برای سه هفته بیرون خواهد بود. او دچار کشیدگی ساق پا شد. واضح است که این به تیم ضربه می زند. او در خط هافبک به ما ثبات ، تجربه و درک تاکتیکی را می دهد. ما فقدان او را حس خواهیم کرد.

در مورد جذب بازیکنان جدید...

ما در بازار فعال هستیم. اگر به دنبال بازیکنی در قواره آرتتا هستید که در ژانویه در دسترس باشد ، برایتان آروزی موفقیت دارم! ما به شدت در تلاش هستیم ، باور کنید. ما تیمی را در کنار من داریم که همه چیز را آنالیز و بررسی می کنند. ما اهداف خود را مشخص می کنیم ، بازی آنها را تماشا کرده ام اما دشوار است که نامی از کسی بیاوریم.

در مورد اخراج کمپانی...

آن را دوباره ندیده ام. به نظر می رسید که هر دو برای توپ رفتند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۲۳۸ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰