loading
در حال بررسی درخواست شما
می دانستم گلی وجود خواهد داشت
می دانستم گلی وجود خواهد داشت

می دانستم گلی وجود خواهد داشت




درباره آرتتای برنده و عملکرد تیم...
یک گل بسیار خوب بود . فکر می کنم این باعث به ارمغان آمدن سه امتیازی شد که مستحق آن بودیم چرا که یک تسلط کامل بر روی بازی داشتیم . فکر می کنم بیش از 60 درصد مالکیت توپ در اختیار ما بود . آن ها یک یا دوره خوب در بازی داشتند اما مجموعا بعد از ده دقیقه نیمه دوم نیمه دوم کاملا ازان ما بود .

همیشه حس اینکه گل خواهد آمد را داشتم اما بسیار دشوار بود و در نهایت مهم بود که نبازید . اما حرکت خود را ادامه دادیم و همچنین در خانه یک عملکرد بسیار خوب در برابر هر تیمی می توانیم ایجاد کنیم . من بسیار خوشحالم که پیروز شدیم و تیم از نظر کیفی به رشدش ادامه داد .



درباره شروع سریع بازی...
ما با قدرت بازی را شروع کردیم و نزدیک به هشتاد دقیقه در موضع قدرت بودیم . من احساس می کنم کمی در ابتدای نیمه دوم ضعیف تر شدیم و من سیتی کمی قالب بود . ما تسلط با ثباتی داشتیم و توانستیم دوئل ها را برنده شویم و مجموعا من باور دارم که نتیجه منطقی بود .



درباره جدال بالوتلی و سانگ..
اگر داور صحنه را دوباره نگاه می کرد می توانست تصمیم کارت قرمز را بدهد . او در بسیاری از صحنه ها در حاشیه بود و در برخی صحنه ها شیطنت می کرد . در نهایت در نیمه دوم کارت زرد دوم را دریافت کرد . من نمی دانم چه کار باید با وی بکنم و این مربوط به کار من نمی شود . من نمی خواهم در کار مانچینی مداخله کنم . هر کسی در حوزه خود کار هایی دارد و من نیز به اندازه کافی مشغول هستم .



درباره بهبود وضعیت پیش از سفر به ولوز...
دقیقا . این یک بازی متفاوت نسبت به بازی امروز خواهد بود . آن بازی  خواهد بود همراه با تمرکز زیاد و حساسیت خود . منچستر سیتی در مکان لیگ قهرمانان حضور دارد و ما نیز برای این حضور می جنگیم . حالا باید با تیمی بازی کنیم برای نیفتادن تلاش می کند , پس این مسئله نیازمند نمایش یک تعهد مشابه است . ولوز برای حیثیت خود خواهد جنگید و همچنین آن ها خطرناک هم خواهند بود .



درباره اینکه رقابت قهرمانی به پایان رسیده...
نه کاملا . اما شش بازی باقی مانده و منچستر سیتی هشت امتیاز عقب است و یک بازی رو در رو نیز باقی مانده . آنها نمی توانند هیچ امتیاز دیگری از دست بدهند .



درباره اینکه چگونه فصل می تواند متفاوت باشد...
ما 24 امتیاز از 27 امتیاز را داریم و خیلی از این امتیازات که به دست اوردیم را مستحق آن بودیم .  پس به عنوان یک تیم پیشرفت کردیم و این صد در صد قطعی است . ما بسیار بد شروع کردیم و یک عقب گرد در ژانویه داشتیم که باعث عقب افتادن ما شد چرا که امروز ما نه امتیاز کم تر از سیتی داریم . شما می توانید ببینید که اگر این امتیازات ماه ژانویه را از دست نداده بودیم می توانستیم در حال حاضر در رقابت باشیم .



درباره شانس گرفتن منچستر سیتی...
خیر . فکر نمی کنم . . مگر اینکه آن ها سقوط کنند که فکر نمی کنم اینگونه باشد .



درباره عملکرد سمیر نصری...
او نیمه اول خوبی داشت . در نیمه دوم برای بازیکنان هجومی آن ها کار سخت شد چرا که ما تملک توپ زیادی داشتیم . آن ها واقعا موقعیت واقعی خاصی برای حمله نداشتند .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱/۲۰
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۳۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰