loading
در حال بررسی درخواست شما
نتوانستیم از فرصت هایمان استفاده کنیم
نتوانستیم از فرصت هایمان استفاده کنیم

نتوانستیم از فرصت هایمان استفاده کنیم



در مورد بازی...

نا امید کننده است اما به بردفورد تبریک می گویم. آنها به خوبی دفاع کردند و بازی را قدرتمندانه تر از ما آغاز کردند. در نیمه دوم وقت های اضافه همه چیز برای ما بود اما نتوانستیم از موقعیت هایمان بهره ببریم. آنها بسیار خوب دفاع کردند.

آن طبق معمول یک بازی حذفی دشوار در زمینی مشکل دار اما قابل بازی کردن بود. ما در ضربات پنالتی بازی را واگذار کردیم و متاسفانه آن رخ داد. من نمی توانم از تلاشی که کردیم خورده بگیرم. ما همه تلاش خود را کردیم و تا آخرین دقیقه تمام توان خود را به کار گرفتیم. این از همان نوع بازی های حذفی در انگلستان بود و بردفورد بر ما غلبه کرد. ما سه پنالتی از دست دادیم که آن بیش از اندازه است.

آنها در زمین خودشان به خوبی دفاع می کردند. زمین کمی برای تغییر مسیر دادن لغزنده بود. آنها بسیار نزدیک به دروازه خودی دفاع می کردند و توپ را در جلوی خود حبس می کردند. هیچ جا و فضایی برای حرکت نبود.

در مورد اینکه از رفتن بازی به ضربات پنالتی هراس داشتید...

زمانی که بازی به پنالتی می رود می دانید که هم می توانید برنده شوید و هم بازنده. زمانی که شما پنالتی نخست را از دست می دهید واضح است که اوضاع سخت تر می شود.

در مورد وجود داشتن مشکلی روانی...

نه ، فکر نمی کنم.

در مورد به نمایش گذاشتن عملکردی ضعیف...

احساس می کنم توان زیادی را به کار گرفتیم. دشوار است که در تمام مدت بازی خود را انجام دهید. ما با تیمی بسیار هجومی بازی کردیم. مساله نا امید کننده این است که اساساً بیش از یک ساعت را با پنج مهاجم بازی کردیم و نمی توانستیم گلزنی کنیم. ما موقعیت های متعدد و متفاوتی خلق کردیم. شما باید اذعان کنید که آنها بسیار خوب دفاع کردند. دشوار است که چنین بازی را انجام دهید. می دانم که مردم خواهند گفت "در مقابل یک تیم لیگ دو بازی کردید" اما بازی حذفی همین است. در فوتبال اگر شما همه توان خود را بگذارید شانسی دارید. آنها امشب این کار را کردند و ما خودمان را با عقب افتادن 1-0 از حریف در موقعیت متفاوتی قرار دادیم.

در مورد اینکه این شکست فصل را تحت تاثیر قرار می دهد...


تاثیری که آن روی فصل می گذارد این است که روی بازی بعدی تمرکز کنیم. ورزش همین است. بازی بعدی را برنده شوید و روی آن تمرکز کنید.

در مورد احساس شرمندگی کردن تیم...

شما وقتی احساس شرمساری می کنید که همه توان خود را نگذاشته باشید. من احساس می کنم تیم مبارزه کرد و بیشتر نا امید و دلسرد خواهد شد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۹/۲۲
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۴۱۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰