loading
در حال بررسی درخواست شما
"نشان دادیم می توانیم بجنگیم"
"نشان دادیم می توانیم بجنگیم"

"نشان دادیم می توانیم بجنگیم"

درباره ی احساستان پس از بازی...

دلسرد کننده بود زیرا فرصت هایی داشتیم تا برنده بازی شویم. در موقعیت خیلی ساده ای گرفتار شدیم زیرا سخت ترین کار را انجام دادیم. با 2 گل پیش افتادیم و در خانه ی خودمان وبدیم اما قبل از اتمام نیمه ی اول دیدیم که بازی 2-2 شده است. در ان لحظه از نظر دفاعی ضرورت ها را تشخیص ندادیم. در نیمه ی دوم هر چه در توانمان بود انجام دادیم و من باید به بازیکنانم اعتبار بدهم زیرا در 3 بازی گذشته از لحاظ فزیکی شگفت انگیز بوده اند. حتی زمانی که 3-2 عقب افتادیم هم تسلیم نشدیم و به جلو رفتیم حتی می توانستیم برنده شویم.

درباره ی پنالتی از دست رفته...

ما می توانستیم با آن پنالتی برنده شویم ولی نمی توان آرتتا را به آن خاطر سرزنش کرد. این هم بخشی از بازی است. چه کسی هست که پناتی خراب نکرده باشد؟ بازی 3-3 شد نکته ی مثبت این است که اکنون می توانیم گل بزنیم و البته نکته ی منفی هم این است که در خانه 3 گل خوردیم و با فرصت هایی که به حریف دادیم عملکردمان چندان تاریخی نبود.

درباره ی دفاع کردن هر دو تیم...


نه دفاع دیوانه وار در کار نبود. ابتدا باید بگویم که هر دو تیم در حمله خوب هستند. دوم اینکه به نظرم بیشتر از همه روی کرنری که منجر به گل اول فولام شد بیش از هر جای دیگری مقصر بودیم زیرا 2-0 جلو هستید و برباتوف هم هست که بازیکن خوبی است و میتواند فرصت ایجاد کند اما اصلا هیچ کس برای زدن توپ بلند نشد و اجازه دادیم گل بزنند. وقتی در خانه بازی می کنید... وقتی در خراج از خانه بازی می کنیم کمتر پیش می آید که چنین گل هایی بزنیم.

درباره ی اینکه کازورلا می خواست پنالتی را بزند...

کازورلا اولویت دوم ماست شماره ی یک آرتتا است. اگر او نمی خواست ضربه را بزند یا خودش می خواست آن را به کازورلا بدهد آگاه سانتی ضربه را میزد کازورلا می خواست توپ را بردارد اما حق تقدم با آرتتا است.

درباره ی اعلام پنالتی...

صادقانه بگویم نمی دانم باید گرفته میشد یا نه؟ من هند پنالتی را عمدی به حساب می آورم. هفته ی پیش در منچستر داور چنین پنالتی ای علیه ما گرفت این هم شبیه همان پنالتی بود و به مراتب تعمد بیشتر در آن دیده میشد. من اکثرا هند ها را عمدی در نظر می گیرم زیرا وقتی اتفاق می افتد نمی دانید باید پنالتی اعلام کنید یا نه؟

درباره ی اینکه آیا تیمتان دچار عدم اعتماد به نفس شده است...

نه گمان نمی کنم. معتقدم در برخی دقایق دیدار امروز وضعیت فیزکیمان طوری بود که می توانستید در آن تاثیر انجام سه بازی دشوار را ببینید. شنبه و سه شنبه بازی کرده بودیم و به کمی استرحت نیاز داستیم. بعضی از بازیکنانمان پیش از این دیدار کمی خسته بودند. آن ها از تمام توانشان استفاده کردند اما همچنین فولام نیز در حملات خوب عمل کرد.

درباره ی حل کردن مشکلات دفاعی...

فقط باید روی آن کار کنیم اما اکنون در این هفته این مساله دشوار خواهد بود؛ چرا که همه آن ها [به بازی های ملی] می روند.

درباره ی امکان کارت زرد دوم برای سیدول...

او می توانست کارت زرد دوم را بگیرد و همچنین رمزی نیز یک کارت زرد بگیرد.

درباره ی تعویض ولکات...

ولکات یک مشکل عضلانی دارد.تقریبا تصمیم داشتیم بین دو نیمه او را تعویض کنیم، کمی مشکل داشت اما تصمیم نهایی را به عهده خودش گذاشتیم و در پایان آسیب دیدگیش تشدید شد. در حال حاضر او می لنگد، بنابراین نمی دانم میتواند به تیم ملی بپیوندد یا خیر.

درباره ی تعطیلی به دلیل بازی های ملی...

چیزی که می توانم انجام دهم این است که دعا کنم همه بازیکنان سالم برگردند.

درباره ی سرگردانی در مسیر قهرمانی...

این وضعیت ایده آلی نیست. ما پیش از این نشان داده ایم می توانیم مبارزه کنیم و امروز دوباره توانستیم مبارزه کنیم. چیزهای مثبت زیادی در تیممان وجود دارد. در حال حاضر امتیازات مورد نظر را کسب نمی کنیم. قطعا اکنون نباید بیش از این زمان را از تلف کنیم اما هنوز هم احساس می کنم پتانسیل خوبی در این تیم وجود دارد.

درباره ی ژیرو...

ژیرو بازی خیلی خوبی انجام داد. او روی توپ های هوایی حضور داشت و در آن موفق عمل کرد. او خطرناک است و در حال باور کردن توانایی هایش است. در دیدار امروز چیزهای مثبت زیای در بازیش وجود داشت.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۸/۲۱
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۲۲ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰