loading
در حال بررسی درخواست شما
نظر آرسن ونگر درمورد سیستم قرض دادن بازیکنان
نظر آرسن ونگر درمورد سیستم قرض دادن بازیکنان

نظر آرسن ونگر درمورد سیستم قرض دادن بازیکنان


بر اساس قوانین فعلی، بازیکنان در لیگ برتر می توانند با انتقالی موقت از یک باشگاه به باشگاه دیگری ملحق شوند اما اجازه بازی کردن مقابل تیم اصلی خود را ندارند.

درصورتی که در دیدار آرسنال مقابل اورتون روملو لوکاکو در میدان حضور داشته باشد این مساله برجسته خواهد شد، مهاجم بلژیکی که در فرم آماده ای قرار دارد می تواند با گلزنی مقابل تیم آرسن ونگر فاصله امتیازی آن ها را با تیم های پایین تر از خود کاهش دهد و این در حالی است که او مقابل دیگر رقیب قهرمانی یعنی چلسی که با آن تیم قرارداد دائمی دارد نمی تواند بازی کند.

اگرچه این برای ونگر مساله ای قدیمی است اما او در این باره دیدگاه کاملاً روشنی دارد.

" برای مدت مشخصی است که سیستم قرض دادن بازیکنان وجود دارد، من مخالف آن نیستم اما معتقدم باید به بازیکنان اجازه داده شود که مقابل تیمی که آن ها را قرض داده نیز بازی کنند.

" من همیشه این مورد را درخواست کرده ام؛ زیرا وقتی که با باشگاهی قرارداد امضا می کنید هیچ دلیلی وجود ندارد که اجازه بازی کردن مقابل تمام تیم ها را دریافت نکنید. زمانی که با یک باشگاه قرارداد امضا می کنید بدین معناست که ' من به تک تک بازی هایی که برای این باشگاه انجام می دهم متعهدم.' نباید هیچ استثنایی وجود داشته باشد.

" به خاطر دارم که چند سال قبل درمورد فرانسیس جفرز وقتی که او را قرض دادم با این مساله مواجه بودم. همیشه می گفتم ' بله اگر من بازیکنی را قرض بدهم به او اجازه بازی کردن مقابل خودمان را می دهم.' حتی در آن مورد جفرز مقابل ما گلزنی کرد. همچنان باور دارم که این [ روش] درستی است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۹/۱۶
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۲۹۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 1
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰