loading
در حال بررسی درخواست شما
نظر ونگر درباره ی قرعه ی بایرن
نظر ونگر درباره ی قرعه ی بایرن

نظر ونگر درباره ی قرعه ی بایرن



آرسنال پس از قرعه کشی یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان دریافت که با یکی از قدرتمندترین تیم های حال حاضر اروپا مواجه خواهد شد.

تیم آرسن ونگر علیرغم کسب پیروزی دو بر صفر در دیدار برگشت سال گذشته تنها به خاطر گل زده ی کمتر در خانه ی حریف از صعود باز ماند و سرمربی توپچی ها امیدوار است آرسنال از آن دیدار تجربه ی خوبی کسب نموده باشد.

او به سایت رسمی باشگاه گفت : " قرعه ای مشابه سال گذشته و یک چالش خوب برای ما "

" این بار باید به جای یک گل کمتر ، یک گل بیشتر بزنیم تا بتوانیم صعود کنیم ، معتقدم این چالش خوبی برای ما خواهد بود تا نشان بدهیم از بازی فصل پیش درس گرفته ایم. هر چیزی که برای پیروزی نیاز است در اختیار داریم و چیزی برای از دست دادن وجود ندارد. می توانیم نشان بدهیم که نسبت به سال گذشته گامی رو به جلو برداشته ایم "

دو تیم نسبت به سال گذشته تغییراتی داشته اند ، مسوت اوزیل و متیو فلامینی به جمع توپچی ها ملحق شده اند و بایرن با مربی گری پپ گواردیولا ، ماریو گوتزه را به عنوان بازیساز به خدمت گرفته است.

ونگر گفت : " هم ما فرق کرده ایم ، هم آن ها. آنها چه قدر فرق کرده اند؟ نمی دانم ، اما به نظر می رسد در حال حاضر بسیار تهاجمی کار می کنند ، باید بگویم ما هم همینطور هستیم "

" یقینا با اضافه شدن مسوت اوزیل به جمع ما از پتانسیل تهاجمی بیشتری برخورداریم ، همچنین باید قدرت دفاعی خود را که در این هفته از دست داده ایم ، دوباره بازیابی کینم. اما نهایتا این یک چالش فوق العاده جذاب خواهد بود "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۹/۲۶
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۰۱۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰