loading
در حال بررسی درخواست شما
نقل و انتقالات، توپ طلا و دبوشی
نقل و انتقالات، توپ طلا و دبوشی

نقل و انتقالات، توپ طلا و دبوشی

 
در مورد اینکه چه کسی در بازی با سیتی درون دروازه خواهد بود...
 
هنوز تصمیم نگرفته ام ولی اوسپینا خوب کار کرده است.
 
در مورد شزنی...
 
من شزنی را بازیکنان سطح بالایی می دانم ولی بازیکن به خصوصی تعیین کننده بازی یکشنبه نخواهد بود و تعهد تیمی مطرح است. مهم نیست چه کسی بازی می کند، مهم این است که تیم عملکرد خوبی داشته باشد و بازیکنی که در زمین است، بازی خوبی انجام دهد.
 
در مورد اینکه کریستین بیلیک تست پزشکی داشته است...
 
بله.
 
در مورد اینکه او بازیکن آرسنال خواهد بود...
 
بله.
 
در مورد اینکه توافقات با لژیا ورشو انجام شده است...
 
بله.
 
در مورد خریدهای بیشتر...
 
ما در بازار هستیم و هر روز به سختی روی این موضوع کار می کنیم. همه استعداد یاب ها و اعضای باشگاه به سختی مشغول کار هستند تا مدافعی برای تیم پیدا کنند.
 
در مورد ایلکای گوندوآن...
 
او مدافع نیست. در حال حاضر بیشتر به بُعد دفاعی تیم توجه داریم.
 
در مورد توپ طلا...
 
برای هیچ توپ طلایی رای نخواهم داد و کاملا مخالف آن هستم. من تیم را می پسندم و به طرز ویژه ای کار تیمی را دوست دارم. کاملا مخالف توپ طلا هستم و به هیچ کس رای نمی دهم.
 
در مورد اینکه دیوید گینولا اعلام کرده می خواهد رئیس فیفا شود...
 
اگر او رئیس فیفا شود، احتمالا شما ما فرانسوی ها را به در اختیار گرفتن فیفا و یوفا متهم خواهید کرد. شانس کمی برای این اتفاق وجود دارد، باید واقع بین بود.
 
در مورد لغو شدن مراسم شام روی هاجسون با بازیکنان تیم ملی انگلستان...
 
بله، او در این مورد با من صحبت کرد. در درجه اول این مراسم قرار بود در St George’s Park برگزار شود که جای مناسبی برای این کار نیست و اینکه 48 ساعت پیش از بازی های لیگ برتر است و شاید بعضی از مربیان نخواهند بازیکنان آنها دو روز پیش از بازی سفر کنند. اینکه روی هاجسون می خواست نشستی با بازیکنان داشته باشد خوب است ولی شاید روز این مراسم بهترین انتخاب نبود. من به او گفتم 'ببین، باید معلوم شود بازی ما شنبه یا یکشنبه خواهد بود و اینکه این مراسم چقدر طول خواهد کشید.' او به من گفت بین ساعت 6 تا 9، که قابل قبول است. در نهایت او این مراسم را لغو کرد چون بعضی از مربیان نمی خواستند بازیکنان آنها به آنجا بروند.
 
در مورد عملکرد ناچو مونرئال...
 
او یکی از باثبات ترین بازیکنان است. او در زمان بازی کردن به عنوان دفاع وسط، بازی به بازی قوی تر شد و خیلی خوب کار کرد. در بازی برابر استوک هم خیلی خوب بود.
 
در مورد متئو دبوشی...
 
روحیه او تخریب شده است چون او مشتاق بازی کردن، بسیار حرفه ای و خواهان مشارکت در تیم است. سال نخست حضور او در اینجاست و مسلما ناامید شده است. ولی این اشتباه او نیست. او را هل دادند. نیازی نبود بازیکن استوک او را هل دهد. من صحنه را تماشا کردم و او کمی بدشانس هم بود چون پس از خط عرضی، کمی سطح شیب دار وجود دارد که احتمالا شرایط را بدتر کرده. فکر می کنم آرناتوویچ هیچ شانسی برای گرفتن توپ نداشت. فکر نمی کنم عمدا این کار را کرده باشد ولی لزومی به انجام آن کار نبود. این مسائل بسیار حساس هستند و من متخصص تحلیل چنین رویدادی نیستم چون واقعا قصد او را نمی دانم. تشخیص قصد آرناتوویچ در بازی سخت بود چون صحنه هم واضح نبود. فکر نمی کنم او قصد آسیب زدن را داشت ولی واقعا نیازی به هل دادن نبود.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۲۶
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲,۰۲۹ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 1
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
آرسنال - پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰