loading
در حال بررسی درخواست شما
همگی بسیار برای ولبک خوشحالیم
همگی بسیار برای ولبک خوشحالیم

همگی بسیار برای ولبک خوشحالیم



درباره احساستان...
خوشحالی . چرا که فکر می کنم یک بازی با سطح بالای انرژی بود . از لحظه اول تا انتهای بازی فشار آوردیم . البته که یک تست روانی نیز برایمان محسوب میشد چرا که وقتی 1 بر 0 عقب هستید، برای پیدا کردن خودتان برابر تیمی که بسیار خوب دفاع می کرد نیاز دارید به سمت جلو پیش بروید . پس در نیمه دوم با بی رحمی پیش رفتیم و همه ریسک های پیروزی را پذیرفتیم . می دانستم که تساوی به اندازه کافی خوب نبود . در انتها اینگونه پرداختیم، عطش روانیمان همه چیز برای پیروزی گذاشت .



چه زمانی تصمیم گرفتید ولبک را در ترکیب قرار دهید...
دیروز . در دو روز قبلی او در تمرینات بسیار قابل قبول بود . در آغاز کنفرانس مطبوعاتی برنامه ریزی کردم که برای بازی هفته آینده او را به بازی ببرم . اما در دو جلسه قبلی تمرین او بسیار قدرتمند بود و در نهایت تصمیم گرفتم او را در ترکیب قرار دهم.



این تصمیم فوق العاده ای بود...
بله، البته تصمیم فوق العاده ای بود چرا که دنی ولبک بازیکن بزرگی است و شما هیچ گاه در این شغل نمی دانید که این تصمیم ها منجر به گلزنی بازیکنان خواهند شد یا خیر . اما همه برای او بسیار خوشحالند چرا که او برای 10 ماه که برای بازیکن یک عمر حساب می شود بیرون بود . ما به سختی تلاش کردیم، تیم پزشکی ما، تیم آماده سازی ما که بتوانیم او را قدرتمندانه به میادین بازگردانیم . فراموش نکنید او برای ما یک دقیقه هم بازی نکرده بود و فقط 45 دقیقه برای تیم زیر 21 سال به میدان رفته .



درباره احساس ولبک در زمان مصدومیت...
شما ولبک را میشناسید، شخصیتی بزرگ با روحیه ای بزرگ . به سختی تلاش کرد و این دلیلی است که اکنون آماده است.



درباره داوری...
صادقانه، می گویم در نیمه اول و در هنگام دریافت گل بد شانس بودیم، چرا که احساس می کنم قبل از صحنه پنالتی روی اوزیل پشت محوطه لستر سیتی خطایی رخ داد و به نظرم آن موقعیت خوبی برای گلزنی ما قبل از نیمه بود و یک دقیقه بعد یک بر صفر از یک ضربه پنالتی عقب افتادیم که از دید من اصلا واضح نبود . پس این یک مانع روانی برای تیم بود و قبل از پایان نیمه اول شوک زده شدیم . این را نمی توانستیم تصور کنیم، در پایان نیمه از لستر هشت امتیاز عقب بودیم . می توانستید این موضوع که لستر اتفاقی در این موقعیت قرار ندارد را ببینید . آن ها به خوبی دفاع می کنند و به سرعت توپ را حرکت می دهند . اما فکر می کنم در نیمه دوم سطح انرژی مناسبی نمایش دادیم و آن ها هرگز نتوانستند نزدیک ما نشوند .



این پیروزی چه معنی برای کورس قهرمانی دارد...
باور ما را تقویت خواهد کرد . کمی طلسم بودیم . با لیورپول 3-3 کردیم، با استوک 0-0 کردیم و به چلسی یک بر صفر باختیم و سپس با سوتون نیز مساوی کردیم . حالا بعد از این دوره دو بازی را پیروزی شدیم و از نظر ریاضی ما را در موقعیت مبارزه قرارداده و این به معنی تقویت باور تیمی است .



پیامدهای عدم پیروزی در این بازی...
زیان بزرگی می بود، بله . حتی بعد از آن تمام امواج منفی و باور هایی که از بین می رفت بسیار سخت تر بود . ما تسلیم نمی شدیم اما هشت امتیاز بازگشت برای صدر جدول به معنی آن است که آن ها 3 بازی را شکست بخورند و ما 3 بازی را پیروز شویم .



حرکت به سمت قهرمانی لیگ...
باور داریم این چیزی است که می خواهیم به آن دست پیدا کنیم . اما شما منچستر سیتی،تاتنهام و البته لستر را در کورس دارید، پس در حال حاضر رقابت بسیار تنگ است . چیزی که ما می خواهیم ایجاد ثبات برای شانس انجام آن است . هوشیار هستیم که بازی های بزرگی پیش روی داریم . به این بستگی دارد که چه انرژی در این بازی ها بگذاریم .



تغییر بازی با تعویض ها...
این به شما نشان می دهد، در این سطح از بازی ، بازیکنان روی نیمکت دارای اهمیت بالایی هستند . وقتی مالک بازی هستید، می توانید مهاجمانی نظیر والکات و ولبک را به بازی بیاورید و این تمام موقعیت ها را تغییر خواهد بود . این اتفاقی بود که افتاد . تا زمانی که به خوبی چرخش دهیم و همه نفرات با این روحیه به میدان بروند همه چیز متفاوت خواهد بود .



درباره پذیرفتن ولبک...
او مورد اقبال بزرگی قرار گرفت .



احساس شما قبل از ضربه ایستگاهی اوزیل...
برای مدتی، احساس می کردم هشت امتیاز بسیار زیاد خواهد بود . به پنج امتیاز اختلاف برگشتیم، حس کردم خوب، همه چیز تمام نشده . بوی گل می آمد، مخصوصا در 5 یا 6 دقیقه پایانی بازی . هر زمان که توپ را در اختیار داشتیم، زمان زیادی برای فکر کردن من نبود چرا که احساس می کردم می تواند اتفاقی رخ دهد و آن ها همواره برای دفع توپ تلاش می کردند . وقتی ضربه ایستگاهی نصیبمان شد و دیدم اوزیل برای زدن آن می رود، حس کردم شانسی داریم . چرا که توپ های او کیفیت بسیار بالایی دارد و ما بازیکنان قد بلند زیادی در میدان داشتیم . ولبک، چمبرز، مرتساکر و ژیرو . پس امیدوار بودم که رخ دهد .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۹۹۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰