loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر - این بهترین رقابت برای کسب عنوان قهرمانی است
ونگر - این بهترین رقابت برای کسب عنوان قهرمانی است

ونگر - این بهترین رقابت برای کسب عنوان قهرمانی است

 
آرسنال در اوایل سال نو با تفاضل گل بهتر نسبت به لستر سیتی و با اختلاف سه امتیاز نسبت به منچستر سیتی در صدر جدول قرار دارد.
 
چهار تیم بالای جدول با اختلاف چهار امتیاز مجزا شده اند و تیمهای شگفتی ساز کریستال پالاس , واتفورد و استوک سیتی جلب توجه زیادی نموده اند , در حالی که رقیبهای سنتی مثل چلسی, لیورپول و منچستر یونایتد برای بقا و ثبات می جنگند.
 
"شما چگونه بهترین رقابت برای عنوان قهرمانی را می سنجید؟ با توجه به سرگرم کنندگی؟ به مخاطبان لیگ برتر و مخاطبان سایر لیگ ها در جهان نگاه کنید و سپس به سوال من پاسخ دهید – در این صورت جواب شما بله خواهد بود. همواره افکار عمومی تعیین می کند که آیا این لیگ بهترین است یا نه.
 
"من به این موضوع اعتقاد دارم زیرا بطور مثال در یونان تیم صدرنشین 18 امتیاز با تیم دوم فاصله دارد و در 15 بازی که انجام داده 15 برد بدست آورده است. در فرانسه پاری سن ژرمن با 15 یا 16 امتیاز اختلاف صدرنشین است.
 
"اگر شما از هر کسی در این مورد بپرسید خواهد گفت که این وضعیت کسل کننده است و بهتر است شما وضعیتی شبیه امروز لیگ ما داشته باشید که 7 یا 8 تیم می توانند قهرمان لیگ شوند."
 
آرسنال با پیروزی دو بر صفر مقابل بورنموث در دوشنبه به صدر جدول برگشت و به حفظ جایگاهش با تساوی الهام بخش منچسترسیتی و لسترسیتی ادامه داد.
 
"با اختلاف گل در صدر جدول بودن تفاوت بزرگ و چشم گیری نیست، همه چیز در ادامه به خوب بازی کردن شما بستگی دارد. عملکرد شما همه چیز را دیکته می کند و شما بوسیله عملکردتان هدایت می شوید.
 
"پس از آن شما باید اطمینان داشته باشید که اگر عملکرد شما صحیح است دیگر به بد نتیجه گرفتن تیم‎های دیگر نیازی ندارید. این نقطه بدی در شغل ماست - ما همیشه می‌خواهیم موفق باشیم و آرزو می‌کنیم دیگر تیم ها موفق نباشند.
 
"حاشیه‌ی امنی نسبت به جایگاه فعلی ما نیست اما وقتی شما در رتبه اول قرار گرفتید می توانید فقط روی عملکرد خودتان تمرکز کنید.
 
"من شب گذشته یک جمله کلیشه‌ای شندیم... که می گفت انگار هیچ کسی نمی خواهد این لیگ را ببرد. من می توانم بگویم همه می خواهد قهرمان این لیگ شود. وقتی در این شغل قرار دارید می‌دانید که موضوع از چه قرار است و همه می‌خواهند قهرمان شوند ولی کار ساده‌ای نیست." 
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۱۱
به قلم ammar
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۱۰۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰