loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر - کلاس بالای چک برای ما خیلی با ارزش بود
ونگر - کلاس بالای چک برای ما خیلی با ارزش بود

ونگر - کلاس بالای چک برای ما خیلی با ارزش بود

دروازه بان تیم ملی جمهوری چک با سیوهای خوب نیمه اولش تلاش کلاغ ها را برای گلزنی خنثی کرد و لحظاتی پس از شروع مجدد بازی در نیمه دوم تلاش جورجینیو وینالدوم را که در موقعیت خوب گلزنی بود بی ثمر گذاشت.

چک رکورد کلین شیت دیوید جیمز را در لیگ برتر شکست و ونگر از اینکه این دروازه بان 33 ساله توانایی حفظ فرم ایده آلش و تمرکز روی بازی روز شنبه را داشته ، خوشحال است.

مربی توپچی ها به رسانه آرسنال گفت " این یک عملکرد درخشان با ذهنیت قوی ، انسجام و سلاست بیشتری بود که بطور کلی من دوست دارم ما همیشه همچین کیفیتی را به نمایش بگذاریم.

" ما در مقابل تیم خیلی خوبی بنام نیوکاسل بازی می کردیم.اما ما عناصر کسب پیروزی را پیدا کردیم.ما با گام های تنظیم شده توانستیم امتیاز گیریم و این مهم است وقتی برای امتیاز گرفتن بازی می کنید ، گام هایی تنظیم شده داشته باشید.ما دفاع یکپارچه و پتر خاص رو داشتیم و این عوامل برای بردن این نوع بازی ها کافی است.

" اگر پتر چک به سوی محبوب شدن پیش می رود به این دلیل است که او کم کم به رکورد کلین شیت هایش خواهد افزود ، زیرا او نشان داده که کلاس بالایش ، واقعا بالاست.وقتی شما به یک رکورد دست پیدامی کنید گاهی اوقات شما در بازی بعدی احساس کمی راحتی می کنید و تمرکزتان را از دست نمی دهید ، عملکرد پتر چک با دو سیو با کیفیت در نیمه اول و دوم برای ما خیلی با ارزش بود.

" طاقت فرسایی در رقم خوردن این نتیجه عامل مهمی است ، زیرا به تیم اعتماد بنفس می دهد.مواقعی در لیگ ما در جا می زنیم و وقتی که خیلی خوب بازی نمی کنیم باید در ذهنمان بردن بازی ها را مجسم کنیم که این موضوع به انجام یک بازی خوب قدرت خواهد بخشید.

 

پتر چک

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
به قلم ammar
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۴۳۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰