loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر : استراحت برای ویلشر خوب است
ونگر : استراحت برای ویلشر خوب است

ونگر : استراحت برای ویلشر خوب است


هافبک توپچی ها ، جک ویلشر ، تنها در بیست دقیقه ی پایانی دیدار برابر فولهام به زمین مسابقه گام نهاد تا به حفظ گلی که توسط مرته ساکر در نیمه اول به ثمر رسیده بود کمک کند.

ویلشر پس از شش هفته دوری از مسابقات به خاطر مصدومیت از ناحیه ی مچ پا ، مجددا در دیدارهای اخیر توپچی ها در برابر نورویچ و اورتون در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت ، اما به نظر می رسد هر چه به پایان فصل نزدیک تر می شویم آرسن ونگر در استفاده از او احتیاط بیشتری به خرج می دهد.

ونگر گفت : " اوبعد از بازی ( اورتون ) از ناحیه ی مچ پا کمی احساس درد داشت. من احتمال دادم که مربوط به مصدومیت قبلی او باشد و باید او را از ترکیب خارج می کردم. من فکر کردم سه بازی در شش روز برای او کمی زیاد است "

" اکنون او تا یکشنبه ی آینده فرصت دارد که استراحت کند و این شرایط را تغییر خواهد داد. بنابراین او در دسترس خواهد بود و هیچ مشکل اساسی از ناحیه ی مچ پا ندارد "

" من نمی خواهم این دور باطل را در مورد او تکرار کنم ، دائما از او بازی بگیرم ، بازی بگیرم ، بازی بگیرم و ناگهان ... فکر می کنم بعد از 6 هفته دوری از مسابقات ، 2 بازی در یک هفته برای او کافی بوده است "

" نمی خواهم جنبه ی جنگندگی و مبارزه طلبی فوتبال انگلستان را زیر سوال ببرم ، اما جک بازیکنی است که مبنای حرکاتش بر پایه ی دریبل زنی استوار است. بدیهی است که نسبت به بازیکن هایی که تنها پاس می دهند در معرض خطاهای بیشتری قرار داشته باشد. شما نمی خواهد این قابلیت او از دست برود ، زیرا این برگ برنده ی اوست "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۲/۲
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۳۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰