loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر : استعداد های انگليسی در حال شكوفایی هستند
ونگر : استعداد های انگليسی در حال شكوفایی هستند

ونگر : استعداد های انگليسی در حال شكوفایی هستند



آرسنال در حال حاضر چندين ستاره جوان انگليسی از جمله جك ويلشر ، كايرن گيبس ، كارل جنكينسون ، امانوئل فريمپونگ و همچنين الكس چمبرلين را در اختيار دارد. آرسن ونگر معتقد است بسيار مهم است بازيكنان انگليسی بتوانند در سنين كم حرفه خود در بالاترين سطح را آغاز كنند و برای اين مساله بايد شانسي به آنها داده شود.

" من به يك اصل برای بازيكنان انگليسی اعتقاد دارم. اينكه شما اگر می خواهيد يك بازيكن بين المللی شويد ، بايد بازی كردن در بالاترين سطح را از سن 18 سالگی شروع كنيد.

" همه اين بازيكنان در 18 سالگی بازی می كردند. تری ، فرديناند ، رونی و جرارد. شما يك يا دو بازيكن را می‌بينيد كه بعد از سن 18 سالگی حرفه خود را در بالاترين سطح آغاز كردند و در تيم ملی هستند اما شاكله اصلی تيم ملی را بازيكنانی تشكيل داده اند كه قبل از اين سن پا با اين عرصه نهاده اند."

ونگر همچنين معتقد است كه عدم تمايل ديگر باشگاه به ميدان دادن به بازيكنان جوان باعث شده كه آنها در رقابت با ديگران در به خدمت گيری بازيكنان مستعد جوان شانس بيشتری داشته باشند.

" بازيكنان جوان می خواهند به ما بپيوندند زيرا می دانند كه در اينجا شانسی برای بازی كردن در بالاترين سطح خواهند داشت. من اعتقاد دارم زمانی كه چمبرلين برای آمدن به اينجا تصميمش را می گرفت ، می‌دانست كه در اينجا شانسی برای آن خواهد داشت.

" فكر می كنم ما هميشه نشان داده ايم زمانی كه بازيكنان جوان شايستگی آن را داشته باشند مايليم تا آنها را جايگزين بازيكن با تجربه كنيم.

" باشگاه های ديگری نيز چمبرلين را می خواستند اما برای مدتی طولانی برای جذب وی مصر بوديم كه اين مساله عامل تعيين كننده ای بوده است. چيزی كه مردم فراموش می كنند اين است كه ما پول زيادی را برای جذب او هزينه كرديم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۱/۹
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۴۱ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 1
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
بورنموث
بورنموث
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰