loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر : باید قوی و قوی تر شویم
ونگر : باید قوی و قوی تر شویم

ونگر : باید قوی و قوی تر شویم



به لطف هت ریک کازورلا و گلهای پودولسکی و ولکات آرسنال توانست به دومین برد متوالی خود دست پیدا کند. ونگر از عمکرد تیم رضایت دارد اما از شاگردانش می خواهد که این روند را حفظ کرده و به پیشروی خود در جدول ادامه دهند.

" بسیار رضایت بخش بود زیرا پیش بازی تحت فشار بسیار زیادی بودیم. کاملا مجبور بودیم واکنش بزرگی از خود نشان دهیم و برنده شویم. که این کار را به طریقی متقاعد کننده انجام دادیم.

"زمانی که بازی 4-0 بود شاید به طور نا خود آگاه کمی تمرکز خود را دست دادیم و درست به همین علت تنبیه شدیم.

" اما ما ابتکار خود را بازیافتیم تا توانستیم 5-2 برنده شویم. فرصت های زیادی خلق کردیم ، فوتبال فوق العاده ای بازی کردیم و روی هم رفته تنها افسوس ما از بازی این است که در زمانی که نمی خواستیم ، دو گل دریافت کردیم. اما در کل بازی مثبتی بود.

" اجازه دهید فراموش نکنیم که در 6 هفته اخیر در لیگ برتر تنها به سوانسی باختیم. بازی بسیار مثبتی مقابل وست بروم داشتیم. در بین این دو با بردفورد بازی داشتیم که البته آشوب زیادی به پا کرد. چیزی که اکنون برای ما اهمیت دارد اینست که قوی و قوی تر شویم. اهداف زیادی در سر داریم و اگر بتوانیم به این نوع بازی خود ادامه دهیم شانسی برای بازگشت داریم.

" فوتبال پاداش تیم هایی را که با کیفیت بازی می کنند می دهد و این مساله ای است که می خواهیم روی آن تمرکز کنیم. اکنون باید به مصاف ویگان برویم که یک مکان سخت دیگر برای بازی کردن است اما ما میتوانیم بار دیگر خوب کار کنیم. امیدوارم که با بازی امروز اعتماد به نفس ما بالاتر برود."

در نمایش خوب آرسنال مقابل ردینگ ، هت ریک کازورلا بسیار برجسته بود و آرسن ونگر نیز به تمجید از او پرداخت.

" امشب او بسیار خوب کار کرد. وی فرصت های زیادی داشت و از همه آنها استفاده نکرد. او تماشایی ترین گلها را به ثمر رساند و فرصت های آسان تر را از دست داد. از اینکه امروز از درون محوطه جریمه گلزنی کرد خوشحالم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۹/۲۸
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۱۳۷ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰