loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر : بیشتر و بیشتر به انگلستان کمک می کنیم
ونگر : بیشتر و بیشتر به انگلستان کمک می کنیم

ونگر : بیشتر و بیشتر به انگلستان کمک می کنیم



جک ویلشر و تئو ولکات هر دو در پیروزی 2-1 انگلستان در مقابل برزیل عملکرد چشمگیری از خود ارائه کردند و این در حالی بود که چمبرلین نیز بر روی نیمکت حضور داشت. کارل جنکینسون و کیرون گیبس نیز در ماههای اخیر شانس حضور در تیم ملی را داشتند و ونگر از روشی که باشگاه به تیم ملی کمک می کند خرسند است.

" بازیکنان آرسنال که در مقابل برزیل بازی کردند کاملاً تاثیر گذار بودند. ولکات بسیار خوب کار کرد. ویلشر نیز بسیار خوب کار کرد. متاسفانه چمبرلین هیچ فرصتی در بازی پیدا نکرد.

" این نشان می دهد که آرسنال بیشتر و بیشتر به تیم ملی انگستان کمک می کند. از این بابت بسیار خوشحالم. بارها گفته ام ما یک هسته از بازیکنان بریتانیایی و انگلیسی داریم که در بالاترین سطح هستند و البته جک یکی از آنهاست.

" خوشحال هستم که او به پیشرفت در عملکردش ادامه داد و تاثیر بزرگی در تیم ملی انگلیس دارد ، این فوق العاده است. پیشرفت او بسیار سریع تر از چیزی است که من انتظار داشتم.

" همیشه فکر می کردم که او در ماه فوریه به بهترین فرم خود باز خواهد گشت. او جلوتر از انتظارات من گام برداشت زیرا از ماه دسامبر عملکردش جهش پیدا کرد و در هر بازی موثر تر از قبل ظاهر شد."

بسیاری از افراد ویلشر را با جوانی های پل گاسکوئین مقایسه می کنند اما ونگر در انجام اینگونه مقایسه ها در شروع حرفه او محتاط است.

" گاسکوئین بازیکن بسیار با استعداد و با کیفیتی بود. و البته جک نیز همینگونه است. کمی از انجام دادن اینگونه مقایسه ها واهمه دارم زیرا مردم به سرعت تندروی می کنند.

" جک آینده فوق العاده ای را در پیش روی خود دارد. او به لحاظ روانی قوی است و تحمل کردن این فشارها در این سن آسان نیست. او خودش را پیدا کرده و من مطمئنم که او به خوبی از پس این فشارها بر خواهد آمد.

" در زمین فوتبال شباهتهای زیادی بین این دو وجود دارد ، این درست است. هر دو افرادی شجاع و متعهد هستند. اجازه دهید بگذاریم جک به پیشرفتش ادامه دهد زیرا من فکر می کنم هنوز چیزهای زیادی وجود دارد که از او ببینید."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۱/۲۰
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۹۶۷ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰