loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر : داشتن حس تعلق حیاتی است
ونگر : داشتن حس تعلق حیاتی است

ونگر : داشتن حس تعلق حیاتی است


تئو ولکات ، جک ویلشر ، آرون رمزی ، آلکس اوکسلاد چمبرلین ، کیرون گیبس و کارل جنکینسون فصل گذشته قرارداد خود را با باشگاه برای مدتی طولانی تمدید کردند.

آرسن ونگر می گوید موفقیت گروه معروف منچستر یونایتد ، مشتمل بر دیوید بکام ، پل اسکولز ، برادران نویل ، نیکی بات و رایان گیگز نشان داده است که ایده ی تشکیل چنین جمعی تا چه اندازه می تواند موفق باشد.

ونگر گفت : " بله ، البته که آن ها در ذهن من بودند. معتقدم داشتن حس تعلق امری حیاتی است که در فوتبال مدرن امروز کمتر بدان توجه شده است "

" این برای بازیکن ها مهم است که حس کنند جزئی از باشگاه هستند ، قسمتی از فرهنگ باشگاه و این که باشگاه معنی خاصی برای آن ها دارد. این مساله همچنین برای هوادار ها نیز مهم است "

" واقعا معتقدم در برخی از برهه های دشوار در طول فصل ، یا زمان های خاصی از زندگی حرفه ای یک بازیکن ، این مهم است که او احساس کنند به اینجا تعلق دارد. این مساله تنها در سایه ی رشد بازیکن ها در کنار هم ایجاد می شود "

" برای مثال ، ما در حال حاضر ویچک شزنی را داریم که او برای من جزوی از آرسنال است. چرا؟ چون او از 15 سالگی در اینجا رشد کرده و بزرگ شده است. مثل ویلشر که در 9 سالگی به اینجا آمد. چیزهای زیادی در این بین وجود دارد که می توانید روی آن ها کار کنید "

" امیدوارم این گروه از بازیکن ها هم مثل آن دسته از بازیکن های یونایتد موفق شوند ، اما ما باید این مساله را نشان بدهیم و فرصت خوبی برای انجام این کار داریم. اگر کیفیت و نگرشی واقعی داشته باشید ، هیچ کسی نمی توانند شما را متوقف کند "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۸/۱۹
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۸۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰