loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر : روحیه تیمی ما را نجات داد
ونگر : روحیه تیمی ما را نجات داد

ونگر : روحیه تیمی ما را نجات داد


آرسن ونگر اعلام کرده بازیکنانش این قابلیت را دارند که سال جدید میلادی را فوق العاده آغاز نمایند. توپچی ها با تک گل رابین فان پرسی در شب سال نو موفق به شکست دادن کوئینز پارک رنجرز شدند. کسب این سه امتیاز آرسنال به مکان چهارم جدول ، یعنی به مکانی بالاتر از چلسی و لیور پول ، سوق داد. کمتر کسی پیش بینی می کرد تیم ونگر بعد از آن شروع ضعیف در آغاز فصل دوباره موفق به اوجگیری شود  ، اما ونگر معتقد است بازیکنانش هرگز از اعتقاداتشان پای پس نکشیدند. آرسنال همچنین کیرون گیبس و آندره سانتوس را به علت مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و مصدومیت دقیقه 54 توماس فرمالن در دیدار مقابل  کیو پی آر مزید بر علت شد که ونگر به فکر جذب یک مدافع چپ بیفتد.

ونگر گفت : " وقتی ما در آن وضعیت دشوار قرار داشتیم ، همیشه به منتقدان می گفتم : نگاه کنید ، ما هر روز در حال رشد و پیشرفت کردن هستیم. من به بازیکنانم اعتماد داشتم و برای آنها ارزش قائل بودم در حالیکه در رده هفدهم یا هجدهم جدول بودیم. کسی به این نکته توجه نکرد و ما به عنوان یک تیم پیشرفت کردیم و بهتر شدیم. معتقدم این روح تیمی بود که ما را به جایگاهی که امروز در آن ایستاده ایم رساند. ما هنوز هم نقاط ضعفی داریم که باید به اصلاح آن بپردازیم ، اما یک شالوده قوی بر اساس نگرش و روح تیمی بنا نهاده ایم."

ونگر افزود : " فرمالن برای سه هفته در کنار ما نخواهد بود ، گیبس هم سه هفته دیگر به جمع ما ملحق خواهد شد و این احمقانه است که بخاطر نداشتن مدافع چپ ، بخواهیم امتیاز از دست بدهیم."

سرمربی توپچی ها در مورد دیدار با فولهام نیز گفت : " من انتظار یک بازی دشوار رادارم ، می بینید که همه در برابر آرسنال انگیزه پیدا می کنند. آنها با یک سازماندهی خوب مانع از بازی روان ما می شون و این ممکن است دربرابر فولهام نیز اتفاق بیفتد. یقینا ما به دنبال سه امتیاز این بازی هستیم و تمام تمرکزمان را صرف پیروزی در آنجا خواهیم نمود. برای ما بازی در برابر فولهام همیشه دشوار بوده است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۰/۱۱
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : www.mirrorfootball.co.uk
بازدید: ۷۸۹ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 1
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
بورنموث
بورنموث
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰