loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر : زمان به ما نشان می دهد چمبرلين تا چه اندازه آماده است
ونگر : زمان به ما نشان می دهد چمبرلين تا چه اندازه آماده است

ونگر : زمان به ما نشان می دهد چمبرلين تا چه اندازه آماده است



علی رغم اينكه الكس چمبرلين جوان تنها يك بار در اين فصل از ابتدا در ليگ بازی كرده است اما گفته می شود ممكن است توسط فابيو كاپلو به تيم ملی فراخوانده شود. استيوارت پيرس سرمربی تيم ملی زير 21 ساله های انگلستان نيز تحت تاثير عملكرد اين بازيكن مستعد قرار گرفت است اما با اين وجود آرسن ونگر معتقد است تنها زمان نشان می دهد كه چمبرلين تا چه اندازه برای حضور در تيم ملی آماده است. اينها در حاليست كه تنها چند ماه تا آغاز رقابت های يورو 2012 باقی مانده است.

" سه ماه پيش رو به شما خواهند گفت كه او برای اين رقابت ها آماده خواهد بود يا خير. ما در دنيايی زندگی می كنيم كه نظرات می تواند هر لحظه عوض شود.

" من در ماه سپتامبر انتظار نداشتم او بسيار پخته عمل كند چراكه هنوز بچه به نظر می رسيد اما اكنون ناگهان به نظر می رسد كه او می تواند از پس فشار ها برآيد و شخصيتی دارد كه تحت فشار هم می تواند كار خود را انجام دهد.

" اما او به واقع تنها يك بار در بالاترين سطح بازی كرده است بنابراين بياييد ببينيم كه او در ديدار های آتی تا چه اندازه خوب كار خواهد كرد. من نمی خواهم او را برای حضور در يورو بدون شانس بدانم . زيرا شما نمی توانيد به كسی بگوييد نمی توانی بازی كنی چون 18 ساله هستی. اما من نمی خواهم بعد از يك بازی بگويم كه او قطعا بايد به رقابت های يورو برود.

" والكات زمانی كه 17 ساله بود به جام جهانی رفت اما بازی نكرد. اما موقعيت اين دو با هم يكسان نيست زيرا تئو زمانی كه به جام جهانی رفت ، تا آن موقع در ليگ برتر بازی نكرده بود."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۱/۹
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۲۳ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 1
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
بورنموث
بورنموث
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰