loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر : سانتی کازورلا به این فصل نمیرسد
ونگر : سانتی کازورلا به این فصل نمیرسد

ونگر : سانتی کازورلا به این فصل نمیرسد

درباره ی کوشیلنی :
ما همیشه سعی میکنیم مثبت باشیم و نیمه ی پر لیوان را ببینیم ، وقتی بقیه رنج میکشند ما سعی میکنیم به آن ها انرژی مثبت بدهیم . نکته ی ناخوشایند در مورد کوشینی این است که او برای مدت زیادی مشکل آشیل داشت و متاسفانه در بازی برابر اتلتیکو دچار پارگی تاندون شد . او به جراحی نیاز دارد و حداقل ۶ ماه بیرون خواهد بود ، در بهترین حالت او را تا اوایل دسامبر در زمین نخواهیم دید .

درباره ی کازورلا :
من هم شخصیت و هم طرز بازی او را دوست دارم . او خوب آماده شده است و در زمین می دود اما از نظر پزشکی ریسک بازی دادن او بسیار بالا است . احمقانه است که تمام تلاش او را با بازی دادن ریسکی او از بین ببریم . او برای بازی آخر آماده نخواهد بود .


درباره ی تمدید قرارداد ویلشر :
به نظر مذاکرات مثبت پیش می رود ، من بصورت مستقیم دخیل نیستم اما همیشه در کنار ویلشر هستم اگر مشورت من را بخواهد . بله فکر میکنم او قراردادش را تمدید کند .


درباره ی نقل و انتقالات تابستانی :
فکر نمیکنم ترکیب بازیکن ها به تغییرات زیادی احتیاج داشته باشد ، فکر میکنم با دو یا سه خرید میتواند برای قهرمانی در لیگ رقابت کند . آرسنال یک باشگاه بسیار محبوب و مورد احترام در سر تا سر دنیا است ، قسمتی از این احترام به فرصتی که این باشگاه به بازیکنان جوان می دهد برمیگردد .

آیا پیشنهاد سرمربی گری در تیمی به شما داده شده است ؟
بله ، بیشتر از چیزی که فکر میکردم . در حال حاضر پیشنهادی را بررسی نکرده ام و تا آخرین روز قراردادم به تیم آرسنال متعهد خواهم بود .


درباره ی جانشین شما در آرسنال
همه ی گزینه ها بسیار جذاب و رقابت پذیر هستند ، من هم مانند همه ی طرفداران آرسنال منتظر هستم تا نام سرمربی جدید اعلام شود و تا رسیدن به موفقیت از او حمایت کنم .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۲/۱۹
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۱۹۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰