loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر : شجاعت رمزی پایانی ندارد
ونگر : شجاعت رمزی پایانی ندارد

ونگر : شجاعت رمزی پایانی ندارد


بازیکن ۲۲ ساله ی آرسنال از نمایش بسیار خوب خود در این فصل ، با به ثمر رساندن ۱۳ گل در تمامی مسابقاتی که به میدان رفته است ، لذت می برد.

ونگر از عملکرد این بازیکن ولزی راضی و خشنود است و آن را مربوط به ممارست در تمرینات و شجاعت ذاتی او می داند.

سرمربی آرسنال گفت : " همیشه دیده ایم که او قدرتمند است. کیفیتی دیگری که او دارد این است که از جنگیدن بر سر توپ فرار نمی کند و اگر هم اشتباهی مرتکب شود خود را مخفی نمی کند. این برای من به معنی کیفیت است. او همواره حاضر است تا توپ را به دست بیاورد و بازی کند "

" جایی که او در کنترل توپ  ،  ضربات آخر ، کیفیت توپ های بلند ، چیزی که در آن به اندازه ی کافی دقیق و قوی نبود و در سرعت تصمیم گیری بسیار بهتر شده است "

" اجازه بدهید از یاد نبریم که سال گذشته مردم به من می گفتند سخت است که او در ایمیریتس بازی کند. می توانستید ببینید که حوصله ی مردم از دست او سر می رفت "

" به عنوان یک مربی شما فکر می کنید اگر من به او بیشتر فشار بیاورم ممکن است بیشتر افت کند یا اینکه اگر به او استراحت بدهم می تواند بهتر کار کند؟ بررسی این موارد همیشه مشکل بوده است زیرا به ذهنیت بازیکن بر می گردد. وقتی اعتماد به نفس بازیکن ها پایین می آید ، آن ها یقینا دچار مشکل می شوند. اما او پسر با اعتماد به نفسی است "

" اما شما باید او را به خاطر این تحولی که در وی رخ داده بستایید. من از او تقدیر می کنم چون به خوبی توانست با آن مواجه شود. او برگشت و تسلیم نشد و به همه ثابت کرد که کیفیت لازمه را دارد "

ونگر معتقد است اگر او بیشتر از اینی که در حال حاضر کار می کند ، تلاش کند ، می تواند به یک بازیکن در کلاس جهانی تبدیل شود.

ونگر افزود : " البته که او بهتر از این خواهد شد. او فقط ۲۲ سال سن دارد و منی که ٦۴ ساله هستم فکر می کنم هنوز هم می توانم بهتر شوم. پس چرا یک پسر ۲۲ ساله که تا ۳۵ سالگی می تواند فوتبال بازی کند باید با خودش فکر کند به سقف توانایی هایش در این بازی رسیده است؟ اگر او نگرش درستی داشته باشد می تواند به روند رو به رشد خود ادامه دهد "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۹/۵
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۸۴ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰